Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Training map Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Cuban Pete
VIP
VIP


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 229 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NL

PostWysłany: Czw 14:06, 11 Sty 2007 Powrót do góry

Hi,

I would like to know if there are maps where you can kind of train/exercise.

I'm thinking about (training-)situations where you have, as example, unlimited Molotov cocktails and hundred of cars you can walk past to destroy from different angle's and maybe also different heights.

CP
Zobacz profil autora
CarThief
NL
NL


Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 155 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Netherlands(AKA Holland) - NL

PostWysłany: Czw 15:18, 11 Sty 2007 Powrót do góry

I might make a few, if im not too busy, maybe even a situation like, things attacking.

Just, the molotov thing; you cant make too many script cars, else it might crash, ussually depends on how much the computer can take.
I wonder if there are other idea's, what are good for training.
Hmm... maybe some generators for target practise.
Zobacz profil autora
Cuban Pete
VIP
VIP


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 229 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NL

PostWysłany: Czw 23:00, 11 Sty 2007 Powrót do góry

CarThief napisał:
I might make a few, if im not too busy, maybe even a situation like, things attacking.

Just, the molotov thing; you cant make too many script cars, else it might crash, ussually depends on how much the computer can take.
I wonder if there are other idea's, what are good for training.
Hmm... maybe some generators for target practise.


maybe moving cars (at different drive speeds) that can't be destroyed?

and maybe for the grenade a bounce tutorial, lol.
Zobacz profil autora
CarThief
NL
NL


Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 155 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Netherlands(AKA Holland) - NL

PostWysłany: Pią 16:50, 12 Sty 2007 Powrót do góry

I can make cars indestructible, for everything EXCEPT carbombs, lol. Without changing important files.

Im not sure if i can make it like something's hit by a grenade trough(the bouncing, not explosion).
I can i think, make the script check for any damage done, ect.
Not too hard, such things, as long as it doesnt get bugged, lol.
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Pią 17:38, 12 Sty 2007 Powrót do góry

How to make car indestructable for car crashes?
Zobacz profil autora
CarThief
NL
NL


Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 155 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Netherlands(AKA Holland) - NL

PostWysłany: Sob 11:35, 13 Sty 2007 Powrót do góry

Not sure about that, lol, but i dont think about all possibilities always.
I keep it small, lol.

I got a idea for shooting practise, just make one side filled with generators on the edge, so, when missing, the generators get hit! Causing a chain reaction, making script surely think the shot missed, sort of.
Else a counter with script checking if char is hit, and certain ammo only for the training.
Hmmm...
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Sob 0:19, 10 Lut 2007 Powrót do góry

How about a bazooka dodging training could be useful!!! I think i would take the molov training if ya get round to making it!!!

Also cartheif if you can take a look at my topic "Map editor and slopes" would be cool cos you seem to know stuff!!!!

LatERz
CarThief
NL
NL


Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 155 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Netherlands(AKA Holland) - NL

PostWysłany: Sob 6:33, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Just looked at it, and bazooka avoid training is good too, either coming from cannons(I made cannons in some maps, shooting rockets), or peds attacking. But peds DO have better aim, but dont predict movement, so not sure if it would help...
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)