Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Całkowicie przejezdny "kwadrat" Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:42, 21 Lip 2008 Powrót do góry

Witam robię kolejną mapkę i mam problez z oświetleniem :> Ale nie z samym światłem ale z słupami :> W słupy się "wali" a ja chciałbym żeby były całkowicie przejezdne ;] [img] [link widoczny dla zalogowanych] Jak na załączonym obrazku :>


Danie samej opcji air nie rozwiązało problemu :/
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 15:26, 21 Lip 2008 Powrót do góry

Bierzesz tą teksturkę, w lewym panelu tekstur klikasz na nią prawym i ustawiasz "None".
W opcjach jest jeszcze Wall - ściana, ale amunicja przenika i Wall + Bullet - ściana i amunicja nie przenika (ustawienie standardowe).


Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Pon 15:31, 21 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:57, 21 Lip 2008 Powrót do góry

zaraz sprawdzę ;] z góry dzięki :>
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)