Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dwa pytania - losowe światła i jeden widok. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Rooster
Złodziej
Złodziej


Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 93 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:16, 24 Cze 2009 Powrót do góry

Tak jak w temacie - chciałem zadac dwa pytania odnośnie GTA2 Editora

1.
Chciałbym zrobic zepsutą, mrygającą latarnię uliczną. Żeby stała zapalona i co jakiś czas losowo na krótką chwilę zgasła.

Jak używac tabelki "Timing" w oknie dodawania światła?

2.
W jaki sposób włącza się ten widok w 3d że nie widac tekstur tylko kolory klocków, i strzałki ulic? Bo nie chce mi się biegac zaznaczeniem po całym mieście i sprawdzac na panelu jaki Arrow jest zaznaczony w danym miejscu...
Zobacz profil autora
Kempas
Vvip
Vvip


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:21, 24 Cze 2009 Powrót do góry

1. LIGHT name = ( X.x , Y.y , Z.z ) radius intensity ( red value , green value , blue value ) on_delay off_delay random_value

Ustawiasz to w skrypcie.

2. Klikając "2" a jeśli chcesz wrócić klikasz "1"
Zobacz profil autora
Rooster
Złodziej
Złodziej


Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 93 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:08, 24 Cze 2009 Powrót do góry

no to dwójka załatwiona. dzięki.

ale czy tych świateł nie da się bez pisania skryptu zrobic, za pomoca narzedzia dodawania "Lights >> Add Selection"?
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3028 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:14, 24 Cze 2009 Powrót do góry

alt+l w edytorze i pobaw się boxem o nazwie timeing.
Zobacz profil autora
Kempas
Vvip
Vvip


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:20, 24 Cze 2009 Powrót do góry

Nie mam pojęcia jak to zrobić w map editorze i szczerze wątpię, żeby się dało.

Kod:
LIGHT name

Counter loop = 0

light1:
delay_here ( xx )
RETURN


light2:
delay_here ( xx )
RETURN

Levelstart

WHILE_EXEC ( loop = 1 )

IF ( loop = 0 )
   name = CREATE_LIGHT ( X.x , Y.y , Z.z ) radius intensity ( red , green , blue)  on_delay off_delay random_value
   GOSUB light1:
   Delete_item ( name )
   GOSUB light2:
ENDIF

DO_NOWT
ENDWHILE

LEVELEND
Zobacz profil autora
Rooster
Złodziej
Złodziej


Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 93 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:14, 24 Cze 2009 Powrót do góry

ok, kod mam.

Razor, wiem ze w timingu mam sie pobawic, tylko nie wiem co oznacza gdy ustawie On na 48, Off na 50 i dam połowę suwaka Random.

Chciałbym po prostu wiedziec jakie wartosci wlasnie w tym boxie musza byc zeby stworzyc ten wlasnie efekt.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)