Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pytanie o prarę skryptów Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:56, 03 Sie 2008 Powrót do góry

Witam jako, że pojawił się na forum dobry porgramista (ARX) mam parę pytań w związku z oskryptowywaniem map Very Happy

1. Jak zrobić taśmociągi poprawnie Very Happy
2. Da się za pomocą skryptu zwiększyć prędkość danego pojazdu?
3. Chciał bym zrobić żurawia, który zrzucał by tylko bugi!
Wszystko macie na screenie: Obszar mniej więcej na którym ma działać żuraw oraz miejsće zżucenia

Screen: Image


Mam jeszcze parę pytań ale to potem Very Happy
Zobacz profil autora
ARX
Huligan
Huligan


Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:34, 03 Sie 2008 Powrót do góry

Też się dopiero ucze, ale powiem co wiem Razz

1. Taśmociąg: Przed LEVELSTART
Kod:
CONVEYOR name  =  ( float X , float Y , float Z )  ( float Width , float Height ) Xspeed   Yspeed

name - nazwa taśmociągu
float X , float Y , float Z - współrzędne
float Width , float Height - szerokość i wysokość
Xspeed , Yspeed - szybkość "jeżdzenia" taśmy (Xspeed - w poziomie, Yspeed - w pionie) np. Xspeed ustawiony na 1 jedzie w prawo z normalną szybkością, a -3 trochę szybciej w lewą strone.

2. Chyba się da, ale nie dla samochodu jakiegoś wziętego z ulicy, tylko dla utworzonego wcześniej w skrypcie, który ma własną nazwe. I najprawdopodobniej będzie działać tylko dla charów bez playera. (Choć nie jestem pewien, nie sprawdzałem)

3. Tu jak wyżej. Wydaje mi się, że nie będzie można sprawdzić modelu samochodu wziętego z ulicy, tylko utworzonego wcześniej w skrypcie.

Jeśli jednak chcesz mieć tego żurawia to:

Przed LEVELSTART wstaw:
Kod:
CRANE_DATA nazwa = ( 75.5, 197.5 ) 140 NO_HOMECRANE FIRST ( Współrzędne wody bez Float Z ) 0

140 - kąt w stopniach żurawia
0 - nie trzeba zmieniać
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 9:25, 05 Sie 2008 Powrót do góry

Jak już jesteśmy w tym temacie to mam jedno pytanie.

Umiem zrobić żurawia ze wszystkimi elementami (crusher, destroyer itd.)
Zrobiłem też tak, żeby za zniszczenie określonego pojazdu dawały pewną liczbę pkt.

Chciałbym dodać by jeszcze przy określonym żurawiu dawały te pkt, a nie ogólnie w żurawiach, a tego nie mogę zrealizować.


Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Nie 12:07, 14 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:43, 06 Sie 2008 Powrót do góry

:Lanzyt wie Very Happy, dał mi kiedyś skrypt 3 miasta i tam było ładnie to opisane ale wtedy nic nie kminiłem więc zostawiłem go gdzieś. Potem format i przepadło Sad teraz próbuje dorwać Lantyza na GH :> Jak tylko da do podziele się z wami :>

Ps. A ty mahon tego nie masz?
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:46, 06 Sie 2008 Powrót do góry

hah pewnie że mam Very Happy , a oto link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:52, 06 Sie 2008 Powrót do góry

Bóg Ci zapłać Very Happy Kamuś tam masz all ładnie napisane Very Happy więc tylko zżynać Very Happy


Edit:

Cytat:
2. Chyba się da, ale nie dla samochodu jakiegoś wziętego z ulicy, tylko dla utworzonego wcześniej w skrypcie, który ma własną nazwe. I najprawdopodobniej będzie działać tylko dla charów bez playera. (Choć nie jestem pewien, nie sprawdzałem)
To mi jest bardzo potrzebne niestety auto musi być szybkie z playerem Sad


Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Śro 13:40, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:20, 14 Gru 2008 Powrót do góry

Znalazłem rozwiązanie :]

uzyj komendy CHECK_CAR_WRECKED_IN_AREA ( carname , x , y , z , width , height )

Pozdrawiam ;D
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)