Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 SKRYPT: Sklep do GTA2! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Śro 12:46, 29 Sie 2007 Powrót do góry

Witam!

Parę osób mnie o to pytało, jak na mapce Oakland udało mi się zrobić sklepy z bronią - udało mi się otworzyć uszkodzoną płytkę z back-upem (sprzed 3-ech lat) skryptu - I są już sklepy Smile

Skrypt jest dość pokręcony - sklep działa jak.. Misja Tzn używa tej samej komendy do wywołania akcji - zaś po skonczonych zakupach sklep jest odnawiany. Poza tym kawałek przed sklepem umieszczony jest drugi skrypt - Informuje, że zbliżasz się do sklepu i jak pójdziesz dalej, to za kasę dostanie się broń.... Numery briefów pochodzą z mojej mapki i przy niezmodyfikowanych plikach "gxt" wyświetli się dziwna informacja, że "brief nr xxxx nie działa, poinformuj Mike'a" - pozostałość z produkcji GTA2

Oto on:
Kod:

FORWARD INFO1: //Wywołanie komendy "informującej" o sklepie
THREAD_TRIGGER INFO1 = THREAD_WAIT_FOR_CHAR_IN_BLOCK ( gracz , 200 , 222 , 2 , INFO1:)
INFO1:
DISPLAY_BRIEF (1023) //tekst typu: "Przed tobą jest sklep - jak masz xx kasy, to kupisz tam broń"
RETURN


FORWARD sklep2: //Wyołanie komendy sklepu

THREAD_TRIGGER sklep2 = THREAD_WAIT_FOR_CHAR_IN_BLOCK ( gracz , 207 , 222 , 2 , sklep2:)
sklep2:
IF(CHECK_SCORE_GREATER ( gracz , 2500 )) //Czy mam odpowiednio dużo kasy?

ADD_SCORE  ( gracz , -2500 ) //Jeśli tak - to płacimy :)
GIVE_WEAPON ( gracz , MACHINE_GUN , 10 ) //A w zamian dostajemy broń
DISPLAY_BRIEF (1020) //"oto twoja broń. Miłej zabawy!"
ELSE  //A co, gdy kasy ni ma?
DISPLAY_BRIEF (1019) //"Spadaj, nie masz kasy, to kosztuje xx$"
ENDIF
DELAY_HERE (50) //Czas na zejście ze sklepu, tzn, by skrytp w ułamku sekundy nie wykupił calego sklepu i nie zabrał nam całej kasy :) - w tym wypadku 2 sekundy
ENABLE_THREAD_TRIGGER ( sklep2 ) //Ponowna aktywacja sklepu
RETURN
Zobacz profil autora
RSX
Godfather
Godfather


Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 1666 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk P.

PostWysłany: Śro 13:39, 29 Sie 2007 Powrót do góry

Nono, ciekawie. Żeby to działało, musi być dodane do skryptu mapki, tak? Jest wybór broni? Ile się za nie płaci? Opisz może szerzej co skrypt potrafi, żeby przekonać mapmakerów by dodali je do swoich projektów Smile Kamil, Residential Very Happy ja chcę nowy Residential! Smile Już czas Evil or Very Mad
PS: Tyle ze kiedy ja to przetestuje? :/ Gupi Livebox, Gupie WiFi :/
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Śro 15:33, 29 Sie 2007 Powrót do góry

Sklep ma takie warunki:

-Sam teren sklepu ma wielkość 1 kratki
-Aby poprawnie zadziałała część informująca o sklepie ta musi byc umieszczona przed wejściem do sklepu (właściwie do poprawnego funkcjonowania sklepu jest ona zbędna, ale w mapce singlowej się przydawała)
-Sam sklep gdy mamy odpowiednią ilość kasy wyda nam "do ręki" określoną broń i odbierze sobie określoną kasę
-Jeśli nie mamy kasy, ujżymy informację, by spie****lać Smile Treść każdy sam może sobie wymyślić Smile
-Sklep, aby mógł wyświetlać informacje wymaga zmiany w pliku języka - po usunięciu "briefów" (bądź podmianie na teksty występujące już w GTA2) może działać bez modyfikacji żądnych dodatkowych plików
-Sklep wydaje broń z prędkością 1 sztuki na 2 sekundy - to da się zmienić regulujac "delay" - a opóźnienie jest potrzebne, by dać czas na opuszczenie sklepu, gdy kupujemy powiedzmy 1 sztukę (np 5 rakiet) broni.

Sklep wydaje zawsze określony wcześniej przedmiot - można go przerobić, by nie wydawał broni "do ręki", ale aby kładł ją obok - w ten sposób da się dostosować sklep do wydawania zdrowia, innych znajdziek, a nawet czołgów Smile


jest jeszcze coś - sklep działa na określonego z góry gracza - Aby dostosowac go do multi wystarczy dodać odpowiednią ilość komend
Kod:
THREAD_TRIGGER sklep2 = THREAD_WAIT_FOR_CHAR_IN_BLOCK ( gracz , 207 , 222 , 2 , sklep2:)
, gdzie zamiast "gracz" są kolejne nazwy playerów na mapie.

Obawiam się również, że teksty wyskakujące ze skryptu będą widzieli wszyscy gracze (z tego co pamiętam, gdy ktoś podjedzie pod dźwig złym wozem, to informację o tym widzi każdy gracz)


A tak sklep wygląda w akcji:

http://www.youtube.com/v/KBKts3TOqus
Zobacz profil autora
RSX
Godfather
Godfather


Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 1666 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk P.

PostWysłany: Śro 18:05, 29 Sie 2007 Powrót do góry

Bardzo fajny skrypt, zaiste... Wystarczy dodać jakąś fajną teksturkę, i będzie wypas...
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)