Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dodatek do GTA2 Single Player - projekt Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:43, 27 Lip 2008 Powrót do góry

Niewiem czy dasz rade wymyśleć nowy gang , ale chyba możesz go nazwać .
Misje oczywiście się da zrobić - ale z tym do razora Very Happy .
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:31, 27 Lip 2008 Powrót do góry

Very Happy Ja jestem Map MAkerem a nie Programistą (chodzi o stanowisko) Więc ja mogę namalować jedynie specjalne miejsca dla misji Very Happy
Zobacz profil autora
Kostek
Godfather
Godfather


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1614 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 12:12, 18 Sie 2008 Powrót do góry

Mam pytanie rusza się coś? Wink bo chciałbym aby wam wyszło
Zobacz profil autora
RSX
Godfather
Godfather


Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 1666 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk P.

PostWysłany: Pon 12:49, 18 Sie 2008 Powrót do góry

Hm, yoGhurt wysłał do Slonego tekst do tłumaczenia, ale ni słychu ni widu, żadnych reakcji ze strony Slonego ani yoGhurta nie ma... :/ może zapomnieli?
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:56, 18 Sie 2008 Powrót do góry

nieee... pare dni temu mówił mi, że dostał tłumaczenie od RSX`a ale narazie nie ma czasu :/
Zobacz profil autora
RSX
Godfather
Godfather


Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 1666 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk P.

PostWysłany: Pon 14:59, 18 Sie 2008 Powrót do góry

no masz ci los. widzę że mam alta :X
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:09, 18 Sie 2008 Powrót do góry

alta? :] jaśniej proszę D:
Zobacz profil autora
RSX
Godfather
Godfather


Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 1666 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk P.

PostWysłany: Pon 15:13, 18 Sie 2008 Powrót do góry

Jacka zapytaj Mad
Zobacz profil autora
yoGhurt
-Yakuza- Killer
-Yakuza- Killer


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:10, 18 Sie 2008 Powrót do góry

tzw. "alterego". Ja nie zapomniałem, słoń też nie zapomniał - rozmawiałem z nim ostatnio i pisał ,że był chory a potem zajęty a więc idąc za tym - nie miał na to czasu, może w najbliższym czasie to zrobi.
Zobacz profil autora
RSX
Godfather
Godfather


Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 1666 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk P.

PostWysłany: Pon 16:13, 18 Sie 2008 Powrót do góry

huh, powrót zza grobu (projektu)... więc nie pozostaje nic, tylko czekać... :>
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:23, 27 Sie 2008 Powrót do góry

"Komórkowy internet - Normalny net za tydzien. Całki." Mibras miał to w opisie może zajmie miejsce skryptera ;]
Zobacz profil autora
yoGhurt
-Yakuza- Killer
-Yakuza- Killer


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 21:23, 27 Sie 2008 Powrót do góry

Byłby bardzo pomocny przy skrypcie - może jak dostanie neta porządnego to od dzwonu pojawi się na forum.
Rozmawiałem z DrS i coś mówił ,że ma wolną chwilę więc się zajmie tym - a więc może do końca miesiąca będzie już tłumaczenie gotowe.
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:25, 27 Sie 2008 Powrót do góry

tego czy września? Very Happy
Zobacz profil autora
RSX
Godfather
Godfather


Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 1666 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk P.

PostWysłany: Śro 22:17, 27 Sie 2008 Powrót do góry

A może raczej... tego września czy następnego? Razz Very Happy
no nic, pozostaje czekać, sprawa jest w waszych rękach.
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Sob 23:15, 13 Wrz 2008 Powrót do góry

OK, widze, że zostałem tutaj napomknięty Smile

Otóż kiedyś miałem baaaa(a)rdzo ambitne plany zrbienia "total conversion" do GTA2 - bo właściwie jedynie to jest możliwe bez kodu źródłowego - no, może jakaś "nakładka na ekran" w postaci minimapy, czy coś, ale to już wyższa szkoła jazdy i programowanie plus "wgryzanie" się w pamięć używaną przez GTA2.

Tak więc kiedyś, jak to byłem sobie w gimnazjum i mówiło się, że "wyjdzie za pewien czas GTA3D" (przemianowane później na GTA3) wpadłem na genialny pomysł zrobić 3 nowe mapki z mapami itd - tym bardziej, że wtedy właśnie ogarnąłem jak działa Map Editor.

Postanowiłem namieszać w kolejności - najpierw zrobić klasyczne miasto oparte na grafice z trzeciej strefy, potem druga plansza - rolniczo-wiejska z wielką zaporą wodną z której Zaibatsu, czy SRS miało czerpać ogromne zyski (produkcja prądu Very Happy ), a pozostaę gangi miały co najmniej 2 misje polegające na zniszczeniu tej tamy (Żadna nie byłaby udana), oraz trzeci sektor - z lotniskiem, wieżowcami (planowałem obniżyć mapę aby optycznie podwyższyć najwyższe wieżowce) - taki czysto biznesowy. Całość miała być łączona autostradą - sektor pierwszy (jedyny, który zacząłem robić) ma w sobie 2 autostrady - jeden powiedzmy "kikut" po prawej, który jest zamknięty z powodu rekonstrukcji i druga, większa autostrada zatarasowana przewróconą anteną radiową. Jedna z nich miała być wykorzystana jako punkt końca levelu. Drugi level miał być oparty o centralną autostradę z zawalonym z jednej strony mostem. Most miał być naprawiony, gdy gracz przechodził do ostatniej mapy, w której to koniec gry realizowany byłby przez odlot z lotniska.


A co wyszło w praktyce - jedna (z trzech planowanych) prawie nie oskryptowana, ale oświetlona mapka, którą potem opublikowałem pod nazwą Oakland - dostępna na mojej stronce domowej - ukończona w powiedzmy 1/3.

Samo stworzenie mapy to OGROM pracy. Oskryptowanie - jeszcze więcej.

Skoro powstał na forum taki projekt na "total conversion, a może nawet jeszcze więcej" to od razu mogę powiedzieć, że mogę udostępnić moją mapkę i skrypt do niej, jak również ją dokończyć (pod warunkiem, ze ktoś będzie miał jakiś ciekawy pomysł na zagospodarowanie terenów Kriszna - ale o tym jeśli mapka byłaby wykorzystywana).

Jesli ktoś grał w moją mapkę, to mogę przybliżyć kilka ciekawostek, które miały się znaleźć na niej, ale ich nie ma, bo a) nie zająłem się nimi, b) nie miałem na to czasu c)trafiłem na dużą przeszkodę.

Tak więc po kolei:
-Sklepy z bronią - zbliżasz się - komunikat, że możesz tu nabyć broń. Podchodzisz - dostajesz broń, tracisz kasę. To działa i jest już umieszczone na mapie.
-Osiedle z ochroną niezależną od policji. To takie osiedle ogrodzone murem. Miało być chronione przez ochroniarzy jeżdżących zielonymi radiowozami i w zielonych strojach policji (niewykorzystane w GTA2, a w plikach obecne). Problem pod tytułem niemożność nadania zielonego remapu radiowozom (choć teoretycznie wykonalne). Rozwiązanie - dać ochroniarzom inny wóz. Niezrealizowane, bo odłożone na później.
-Statek - skup samochodów. Podjeżdżasz konkretnym wozem, dźwig podnosi, ładuje na statek, dostajesz kase. Na razie dźwig podnosi wszystko, co tylko da się podnieść.
-Skupy samochodów - miały być 2 - jeden na podwórku sklepów przy fabryce Rosjan, drugi przy zniszczonej strefie. Skupuje konkretny model wozu, w zamian konkretna sumka pieniędzy. Niezrealizowane, choć proste do zrobienia.
-Skup złomu - zamiast zgniatarki taśmociąg zabierający wozy do wnętrza budynku i w środku skrypt kasujący obiekty. W zamian prezent w postaci broni itd - taka odmienność od zwykłych dźwigów.
-Wyścig samochodowy - checkpointy i czas - to zacząłem robić, ale zostawiłęm na później. Polegało to na wciskaniu się wozem w dziwne zakamarki.

Każdy gang miał mieć inne zajęcie:
Rosjanie obstawili przemysł i rynek tanich mieszkań. Główne źródło dochodów i zarazem siedziba - wielka huta. Inne obiekty, to fabryka samochodów marki "Typ" (tak, Zaibatsu kupują wozy od ruskich! Very Happy ), gorzelnia (a jakże! Rozlewa wódę nawet do cystern Smile ), blokowiska.

Zaibatsu mają najbardziej strategiczną część miasta - porty. Główne źródło dochodów, a zarazem siedziba - Port przeładunkowy. Poza tym posiadają prom, dostęp do kolei, jak również tak ważny strategicznie obiekt, jak stacja filtrów i wodociągi... Mówiąc krótko to oni ustalają zasady w tym mieście. Poza tym odrobina przemysłu wysokich technologi.

Kriszna to gang, którego nie mogłem w jakiś sposób ulokować na tej mapie - najchętniej zrobiłbym, aby go wogóle nie było... Pobudowałem te ich standardowe chatki... Mieli obsadzić rynek mieszkalny, ale to nie pasuje do ich imageu, poza tym to ruscy mają blokowiska. Główne źródło dochodów i zarazem siedziba - wielka świątynia, w końcu to jest religijna sekta... Mieli również mieć dostęp do niewielkiego portu. Mają również stację radiową (taka propaganda a'la Radio Maryja Smile ), ale przewrócił się im maszt i akurat zablokował autostradę, taki kompletny zbieg okoliczności Very HappyVery HappyVery Happy Ich sektor jest ledwo zaczęty - kilka domków, stacja radiowa, parę ulic, zero polotu... Po prostu nie miałem pomysłu jak zagospodarowac ich część miasta.


Tak miało wyglądać jedno z 3 miast mojego modu do GTA2,ale tak jak mówiłem - utknąłem pochłonięty ogromem prac - internet był wtedy w powijakach, więc nie było raczej mowy pracy na kilka osób... Dodatkowy problem - Nie znalem nikogo, kto potrafiłby, czy nawet chciałby modować GTA2 - to tak, jakby dziś ktoś chciał tworzyć mody do GTA Vice City...

Gdyby udałoby mi się doprowadzić do końca chociażby tą jedną mapę byłbym wniebowzięty - w końcu tyle pracy i mam mapę, która po prostu "jest" - ani na singleplayer, bo niedokończona, ani na multi, bo za duża... a i forumowe total conversion miałoby gotowy spory kawałek jednej z map Smile
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)