Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Destruction Derby Reloaded Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 18:33, 14 Wrz 2010 Powrót do góry

No i wlasnie ciekawie sie robi Very HappyD


Ostatnio zmieniony przez JackSparrow dnia Wto 18:34, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:05, 14 Wrz 2010 Powrót do góry

no właśnie nie ciekawie. Miny są ok, ale nie jak jest ich za dużo Smile
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7471 Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 20:10, 14 Wrz 2010 Powrót do góry

DonMahone napisał:
super mapka ale mam jedną uwagę. Jest za dużo min. W połowie gry jest tak zakur*ione minami pole bitwy, że na każdym kroku trzeba uważać żeby się nie wdupcyć i nie rozwalić.


i dobrze;]
mi się to podoba... Eddy 5 min i 5 edy i już zawalone minami ;]
ja nawet w swoje miny wjeżdzam.

mam nadzieję że dzisiaj/jutro Heri wykona mój plan lekkiej zmiany areny i wypuści wersję 1.03 pewnie nadal BETA;]
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Śro 18:12, 15 Wrz 2010 Powrót do góry

Zrobie ale jutro, od razu power upy i lekki zmiany aut
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Czw 19:21, 16 Wrz 2010 Powrót do góry

Update

++ zmniejszylem ilosc min
++ power-upy już działają, 1 power-up pojawia się co 5 fragów w rogach mapy
++ teraz kazdy player moze zobaczyc jakie miejsce zajął na końcu gry
++ dodalem 2 dolne tunele na mapie


Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Czw 19:22, 16 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7471 Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 21:32, 16 Wrz 2010 Powrót do góry

a ja grałem sobie w 4ch... później jednego wywaliło i było 3ch i jeszcze jednego wywaliło i dokończyliśmy takim czymś

Image

Elvisi RLZ Smile
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:58, 17 Wrz 2010 Powrót do góry

no już lepiej to wygląda, tylko jeszcze bym zmienil sciany na których są napisane powery, armory i fasty auta na pochylone, żeby lepiej było widzieć :]
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7471 Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 21:31, 17 Wrz 2010 Powrót do góry

słuszna uwaga Mahone
wszystko jest raczej dopracowane
min jest wystarczająco

a teraz czołg za mało skuteczny ;]

co myślicie o bombie na czas? a może jakieś tańsze auto z tą bombą?

natychmiastowa bomba wybucha odrazu... a czasowa nawet w momęcie jak auto jest rozwalone - więcej możliwości
ja bym był za dodaniem takowej bomby w jakimkolwiek aucie - może być nawet dodatkowe auto jakieś


Ostatnio zmieniony przez zbigniewz dnia Pią 21:32, 17 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:32, 17 Wrz 2010 Powrót do góry

Taxi za 5 dolarow niszczy czolg za 20 - bez sens to jest. Proponowalbym dac tej taxi bombe na czas, wtedy bylby lepszy balans.
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pią 23:22, 17 Wrz 2010 Powrót do góry

++ taxi ma teraz zwykla bombe
++ nowy power-up - electric armor - przez 15~ sekund jestesmy odporni na zwykle pociski
++ poprawilem bug odkryty przez zbigniewz'a
=]
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:54, 18 Wrz 2010 Powrót do góry

<3 u

zasze zamiast sciany informacyjnej mozna dac slopa
Zobacz profil autora
Sedes
Vvip
Vvip


Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 585 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 21:53, 23 Gru 2010 Powrót do góry

lini wyglasy wiec:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7471 Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 14:31, 01 Lut 2011 Powrót do góry

już nieaktywny
Zobacz profil autora
Kempas
Vvip
Vvip


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:18, 01 Lut 2011 Powrót do góry

Z tego co mi się wydaje DDR'a można ściągnąć w packu map z działu Media - > Download - > GTA2 Maps na stronie [link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7471 Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 14:04, 02 Lut 2011 Powrót do góry

Wiem.. znalazłem już na GTAMP tą mapę. na gh też jest
Kempas: ale reklama haha
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)