Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [PROJEKT] Auto WW Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 9:53, 19 Mar 2015 Powrót do góry

Zagraliśmy już kilka 2vs2 na HSTD auto WW i gra się dużo przyjemniej. Wadą tutaj jest brak różowej strzałki będąc w tunelu. Da się temu zaradzić?

Pytanie drugie za 100 punktów: czy da się zrobić gangi takie, aby nie atakowały sojuszników? Instant Gang z 2vs2 został wycofany tylko z powodu takiego iż atakują każdego gracza.
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:01, 19 Mar 2015 Powrót do góry

Wyobrażasz sobie że 10-ciu ludków w ciebie strzela? Very Happy
Zobacz profil autora
Derwisz
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2481 Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 12:42, 19 Mar 2015 Powrót do góry

Mogło by być to ciekawe Wink. Ale proponowałbym na razie zrobić wersję testową, gdyż używanie gangów w grach 2vs2 może diametralnie zmienić rozgrywkę. Zwiększy się przydatność armoura i karabinków. Pomysł ciekawy, ale nie wdrażałbym go oficjalnie jako zmian do gry 2vs2 na razie.
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 13:19, 19 Mar 2015 Powrót do góry

Kamil06 napisał:
Zagraliśmy już kilka 2vs2 na HSTD auto WW i gra się dużo przyjemniej. Wadą tutaj jest brak różowej strzałki będąc w tunelu. Da się temu zaradzić?



Pewnie różowa strzałka jest zastąpiona tą czerowną
W misjach w singleplayer też są podwójne strzałki i to jakoś działa


Kamil06 napisał:

Pytanie drugie za 100 punktów: czy da się zrobić gangi takie, aby nie atakowały sojuszników? Instant Gang z 2vs2 został wycofany tylko z powodu takiego iż atakują każdego gracza.



Czy da rade ?
Pamiętacie misję singleplayer Scientists? Nie pamiętam która to była ale dostawała nawet gang składający się z 8-miu ludków

Ciekawie by to wyglądało a nie jakiś shotgun :P (Broń dla gracza pro)
Zobacz profil autora
Wojti
Alfons
Alfons


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 15:18, 19 Mar 2015 Powrót do góry

Jeśli chodzi o gangi to miałem pewien pomysł, lecz ograniczeniem znowu jest długość skryptu. Kombinowałem ostatnio z Multiskryptem, ale jeszcze nie do końca wiem jak zrobić, aby kod wykonywał się w pętli w tle gry. Dopóki tego nie rozkminię, to ciężko będzie dodawać jakieś nowe rzeczy do kodu. Jednocześnie próbuję skrócić kod, ale krócej się za bardzo nie da.

Kwestia strzałki to głupie rozumowanie gry Very Happy
Polega to na tym, że jeśli utworzę wskaźnik, który wskazuje jakieś miejsce to jest wszystko dobrze. Problem zaczyna się kiedy wskazuję na jakiś obiekt ( samochód, gracz, teczka itd. ) Wtedy gra samoczynnie wciska swoją różową strzałkę, co jest wkurzające i jednocześnie jest strzałka którą zadeklarowałem wraz z różową która ją zasłania. Tak więc te czerwone i zielone kropki to moje wskaźniki i żeby nie były zasłonięte przez różową to musiałem ją usunąć. Rozwiązaniem braku różowej w tunelach, mogłoby być utworzenie innej, mniejszej strzałki, która by nie zasłaniała wskaźników graczy.

Edit
Dodałem tryb 3vs3 do HSTD oraz do BattleCity z AutoWW


Ostatnio zmieniony przez Wojti dnia Czw 21:03, 19 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 20:50, 26 Mar 2015 Powrót do góry

Próbowaliśmy testować HSTD 3vs3 i crashuje po kilkunastu sekundach. Skład był dobry bo na innych mapach graliśmy bez problemu.
***
Prośba, przy aktualizacji HS popraw poziom jasności w nocy bo jest zbyt ciemno (ciemniej niż zwykle). Ustaw taką samą jaka jest w HSTD.
Zobacz profil autora
Wojti
Alfons
Alfons


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 16:04, 27 Mar 2015 Powrót do góry

Hmm, domyślam się czemu wam crashuje. Wypiłem energetyka i skupiłem zwoje mózgowe, aby znowu troszeczkę odchudzić kod i znaleźć miejsce na dodatkowe zabezpieczenie, aby nie crashowało. Myślę, że mi się udało, ale to wy musicie to sprawdzić, ponieważ wyłącznie połączenie sześciu fizycznych graczy to wiarygodny test. Zaraz wrzucę nowszą wersję.

Co do tej jasności, to dosyć dziwne, że masz ciemniej, ponieważ ustawienia jasności są identyczne jak na HSTD, ale mimo wszystko trochę zwiększe jasność.

Edit
Wrzuciłem HSTD z numerkiem 1.4


Ostatnio zmieniony przez Wojti dnia Pią 16:46, 27 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 16:52, 27 Mar 2015 Powrót do góry

Wojti napisał:
Co do tej jasności, to dosyć dziwne, że masz ciemniej, ponieważ ustawienia jasności są identyczne jak na HSTD, ale mimo wszystko trochę zwiększe jasność.
Grałem w 2 osoby i wyglądało jakby poziom jasności wynosił zero = nie był opisany w skrypcie.

EDIT: Aż przeszukałem skrypty i faktycznie brakuje deklaracji w HS. (obecnie skrypty są rozdzielone do poszczególnych ilości graczy)

SET_AMBIENT_LEVEL (0.25,0)
SET_SHADING_LEVEL (20)

SET_DIR_OF_TV_VANS (1.0,1.0)
DECLARE_POLICELEVEL (5)

To znalazłem w HS(M)TD, w HS brak.


Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Pią 17:02, 27 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wojti
Alfons
Alfons


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 17:20, 27 Mar 2015 Powrót do góry

A w zwykłym HSie faktycznie może nie być takiej deklaracji, poprawie to, ale później, bo dzisiaj to prawdopodobnie nie dam już rady.
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 19:19, 27 Mar 2015 Powrót do góry

Wojti, coś popsułeś w HSTD 4p Razz

Jadę sobie do lewej zooki, widzę z daleka, że jest po czym znika, być może jest to w chwili gdy ktoś coś innego bierze. Poza tym crashe są.
Zobacz profil autora
Wojti
Alfons
Alfons


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 0:32, 28 Mar 2015 Powrót do góry

uaa, to grubo... Ostatnio nie bardzo mam czas i trochę zmęczony jestem, więc możliwe, że coś mi się po#@_ło Very Happy

Macie tutaj narazie link do starszej wersji: [link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Yolan
Alfons
Alfons


Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:55, 29 Mar 2015 Powrót do góry

Duża wadą HSTD auto WW jest jednakowy kolor dla kumpli z drużyny. Z voice chatem nie wiem jak mam wskazać na którego przeciwnika jedziemy. Tak samo nie wiesz z kim będziesz walczył aż nie zobaczysz przeciwnika na ekranie. Odrzuca to elementy strategiczne, które są ważne w grze 2v2.
Zobacz profil autora
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 2:18, 29 Mar 2015 Powrót do góry

Tak, zgadzam sie zeby to zmienic tak jak bylo.
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 8:45, 29 Mar 2015 Powrót do góry

JackSparrow napisał:
Tak, zgadzam sie zeby to zmienic tak jak bylo.


To jest maly problem. Wystarczy zmienic kolor dwoch graczy.
Rowniez szekam na takową wersje
Zobacz profil autora
Derwisz
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2481 Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 10:07, 29 Mar 2015 Powrót do góry

Pfff, to jest najlepsza zmiana jaka wprowadza ta mapa. Pal licho z tym auto ww, ale jednakowe olory graczy są super właśnie i nie rozumiem, czemu tego nie dostrzegacie.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)