Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [projekt] Wyscig Szczurow // Rat Race Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 14:15, 11 Maj 2009 Powrót do góry

Przedstawiam wam moj pierwszy projekt.
Pracowalem nad nim tydzien, wiec moga sie pojawic jakies male bugi, chodz mam nadzieje ze ich nie ma.
Mapa byla testowana tylko na single player, wszystko dzialalo jak nalezy, natomiast nie wiem jak to bedzie przy wiekszej ilosci graczy.

Zapraszam wszystkich do testowania mapy. Jezeli znajdziecie jakies bugi to dajcie znać. Mozecie sie rowniez podzielić swoją opinią na temat mapy, to nawet wskazane!

Życzę miłej zabawy!Rolling eyes

[link widoczny dla zalogowanych] [7z]
[link widoczny dla zalogowanych] [rar]
[wersja z 16 maja]
Dodane 2 auta na starcie, na przyczepach sa 3 rodzaje aut, pare drobnych korekt na mapie


Screeny zamieszcze pozniej.


Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Nie 16:37, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 9 razy
Zobacz profil autora
Areen
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:49, 11 Maj 2009 Powrót do góry

Więc po 1. Można sobie dużo razy skracać trasę już na samym początku. Po 2. w dalszej części trasy jest air co nie umożliwia skoczeniu trucka na wyskoku zrobionym z drewnianych belek. Jak narazie tyle udało mi się zobaczyć.
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 15:03, 11 Maj 2009 Powrót do góry

Hmmm, mowisz o tej mapie ktorą zrobiłem? skróty? nie ma na poczatku zadnych skrótów

Truckiem da sie przejechac do momentu gdzie są żurawie, oczywiscie musisz miec przyczepke
Zobacz profil autora
Areen
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:17, 11 Maj 2009 Powrót do góry

Ok przejechałem dalej i powiem, że świetnie rozwiązałeś ten pomysł z naczepą dla trucków. W pewnym momencie jest wyskok, który jest troche za daleko i nie da sie wskoczyć. Wydłuż go nieco.


Ostatnio zmieniony przez Areen dnia Pon 15:18, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 15:33, 11 Maj 2009 Powrót do góry

Przed chwila testowalem mape z Ramzesem. Gra sie wylancza pod koniec wyscigu . Sprawdzam wlasnie gdzie kryje się błąd.

// znalazłem błąd, poprawilem, miejmy nadzieje ze tym razem bedzie okej Smile
poza tym teraz bomby kolo żurawi się respią

@down
mapa jest dosyć prosta, rozjazdów jest mało, za każdym razem jak będziesz uważny to trafisz do celu, ale dodałem jeszcze pare strzałek Razz


Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Pon 16:21, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 16:09, 11 Maj 2009 Powrót do góry

fajny pomysł

na początek truk... póxniej truk z przyczepą... póniej FURORE GT...
ale brakuje troszkę oznakowań gdzie trzeba jechać
Zobacz profil autora
7days
Włóczęga
Włóczęga


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:12, 12 Maj 2009 Powrót do góry

tak jak już ci mowilem, wszystko jest okej poza wozami na naczepach. powinny być rozne, ja proponuje 2x furore GT 2x meteor i 2x gta-1
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3028 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:31, 12 Maj 2009 Powrót do góry

ja proponuje zmienic nazwe i dodac "s"
Zobacz profil autora
Areen
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:06, 12 Maj 2009 Powrót do góry

Ja nie wiem jak przejść tą kanalizację. Są tam dwa obszary wodne a nie mozna wysiąść z fbi car'a. Wyjaśni mi ktoś co trzeba tam zrobić bo nie kumam? ; D
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 16:32, 12 Maj 2009 Powrót do góry

Jezeli doszedles do FBIcara to musisz pojechac drogą z takim numerem jaki znajdowal sie przed schodami, gdy dojedziesz do konca drogi bedziesz musial zepchnac woz, a sam wpadniesz do wody. Po czym jezeli samochod dobrze wyladawal, bedziesz mogl wziac to auto i jechac dalej
Zobacz profil autora
Areen
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:07, 12 Maj 2009 Powrót do góry

A to auto znajdę koło siebie gdy sie zrespie po utonieciu?
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:26, 12 Maj 2009 Powrót do góry

Lol jak na pierwszą produkcje to zajebiście ci to wychodzi Very Happy
Oby tak dalej ;]
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3028 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:03, 12 Maj 2009 Powrót do góry

wiec przejechałem się kawałek i JESTEM POD WRAŻENIEM. Mam pytanie czy robiłeś wszystko sam? Czy może jakaś mała pomoc lub współtwórca?

Druga sprawa motyw z truckami i naczepami wykorzystuję w RR Smile ale u Ciebie to ładniej wygląda.

Jedyne czego mi brakuje to w niektórych miejscach jest za dużo wolej przestrzeni
możesz też dodać dźwięki w różnych zakamarkach oraz jakieś objecty (ławeczki)
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 20:46, 12 Maj 2009 Powrót do góry

Dzieki za dobra opinie, dzieki temu wiem ze moja praca nie poszla na marne Very Happy
Od jakiegos czasu miałem koncepcje na stworzenie mapy, jednak nie wiedzialem jak się posługiwać programem do robienia map. Dopiero niedawno przeczytałem poradnik ze stronki [link widoczny dla zalogowanych] i mniej wiecej te mniej skomplikowane rzeczy zrozumiałem.
Najlepiej uczyć się na cudzych skryptach, wiec po przestudiowaniu paru skryptów załapałem co nie co. Najwięcej info kryło się w skrypcie DAFE z jego own mapy DAFESDeathValley, lecz bardzo ciężko było zrozumieć co za co odpowiada, bo angielski mam na srednim poziomie. Jednak w końcu to co chciałem użyć w swojej mapce, mialem opanowane Smile
Tak wszystko zrobiłem sam =]
Z dzwiękami jeszcze się nie bawiłem, może pozniej nad tym pomysle.

@down
jest az za duzo tych oznakowan =]


Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Wto 21:11, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 21:00, 12 Maj 2009 Powrót do góry

dzięki dzwiękami (ja nie zwracam na to uwagi)

co jeszcze... światła by się przydały
podczas skakania Furore GT jakieś strzałki by się przydały
ciekawy pomysł z tym "jojstickiem" i wydobyciem buglera Smile odrazu przypomniała mi się misja Scientists w na drugiej mapie (sterowało się taxi Razz przez pilot)
jest jeden skrót na początku że tak powiem ... pierwsza chopa dla trucków ... można zeskoczyć szybciej i przejechać pomostem (owiele szybciej)
miejmy nadzieje że to jest prawdziwa mapa Adventures Smile
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)