Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 GTA2 Mein Herz Bennt Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2634 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:04, 19 Wrz 2008 Powrót do góry

Moj pierwszy i nie ostatni filmik. Dobra jakosc oceniajnie Razz
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3025 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:52, 19 Wrz 2008 Powrót do góry

Jak na pierwsiejszy film to gratulejszyn D:
Zobacz profil autora
Mati
Boss
Boss


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 820 Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miałem wiedzieć,że jest dziewicą?

PostWysłany: Pią 22:54, 19 Wrz 2008 Powrót do góry

Hmm...rozumiem,że ten film,przedstawia twoje najpiekniejsze fragi Smile Bardzo ciekawy,i muza taka.....nietypowa Very Happy Jak na pierwszy film to bardzo udana produkcja Very Happy.Gratulacje

PS.Jak przetłumaczyć ten tytuł?"Moje serce bije"?


Ostatnio zmieniony przez Mati dnia Pią 22:55, 19 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2634 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:04, 19 Wrz 2008 Powrót do góry

Nie najpiekniejsze, poprostu dzisiaj rano wstaje i sobie mysle, ze skoro mam nowego kompa to moge nagrywac filmiki. Wiec w jeden dzien sobie nagralem i posklejalem i jest XD

"Moje Serce bije" to chyba tak wlasnie bedzie Razz

i dzieki za opinie Razz


Ostatnio zmieniony przez JackSparrow dnia Pią 23:04, 19 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mati
Boss
Boss


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 820 Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miałem wiedzieć,że jest dziewicą?

PostWysłany: Pią 23:21, 19 Wrz 2008 Powrót do góry

JackSparrow napisał:
Nie najpiekniejsze, poprostu dzisiaj rano wstaje i sobie mysle, ze skoro mam nowego kompa to moge nagrywac filmiki.



To jest żywy dowód na to,że najlepsze myśli przychodzą zawsze rano Razz Laughing
Zobacz profil autora
Kempas
Vvip
Vvip


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:10, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

5/10. Fragi tak oklepane że oglądałem to tylko dla muzyki.
Zobacz profil autora
Maciej
-Yakuza- Owner
-Yakuza- Owner


Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 2009 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: a ch*j cie to obchodzi.

PostWysłany: Sob 10:59, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

Kempas taki cwany jesteś jak krytykujesz ! Zrób wkońcu Ty filmik;p

PS. a co do filmiku to Bardzo Fajny !
Zobacz profil autora
Kempas
Vvip
Vvip


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:55, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

Lol kocham takie coś. "Jak jesteś taki cwany to sam to zrób!" Nie mówi się takich rzeczy jeśli ktoś daje coś do oceny to ja to oceniam i nie powinno się kierować ku takiej osobie żadnych wyrzutów chyba, że dajmy na to ewidentnie bym nie lubił Jacka ale nic do niego nie mam więc moja ocena dotyczyła tylko filmiku. Danke szyn.
Zobacz profil autora
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2634 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:07, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

No o taka ocene mi chodzilo Razz W koncu akcje nagrywalem "na sile" byle tylko miec cos, to jest w pewnym sensie "probny" filmik, chcialem zobaczyc jak to jest Razz Nastepny filmik bedzie napewno lepszy.
Zobacz profil autora
Shekerz
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 2611 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu xP

PostWysłany: Sob 13:38, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

No więc tak:

akcje: 7/10 faktycznie większość oklepana, ale było kilka ciekawych np. teleportacja haha xD

muzyka: 3/10 bleh, nie cierpię takiej muzyki. Nie dlatego że rock tylko dlatego że jest w nim męski niemiecki wokal. Czułem się jak na wojnie xD

fabuła: hmm zwykławe akcje, ale
JackSparrow napisał:
Nastepny filmik bedzie napewno lepszy.

więc dam 5/10 na zachętę Smile
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7380 Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 14:17, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

nie czytając innych wypowiedzi powiem tak

muzyka i wszystko ładnie dopasowane do akcji
te 3-4 akcje ze mną - ostatnie - zobaczcie wynik Razz

no nic ... podsumowując
dopasowanie muzyki 8/10 - brak muzyki na początku i końcu filmu
muzyka - nie oceniam ale nie przepadam za niemieckim dark metalem czy co to jest Razz
akcje - te co zawsze Smile noc daje ten swój klimat
napisy - takie jak w każdym filmie... najważniejsze żeby były czytelne i były Smile
Ocena 7/10
Zobacz profil autora
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2634 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 14:21, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

Co do wyniku ze Zbigzem to zabilem Cie 5 razy pod rzad bez smierci! (wylaczyles czity pod koneic dlatego) XD

Dzieki za oceny Razz
Zobacz profil autora
Michał
Płatny zabójca
Płatny zabójca


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 663 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:38, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

No cóż... Muszę zgodzić się z Kempasem, widać że taki filmik zrobiony tylko po to żeby wypróbować możliwości Frapsa i WMM ;] Akcje oklepane i wzięte raczej pierwsze z brzegu. Plusem jest muzyka, jeden z niewielu fajnych utworów które pojawiły się dotąd w filmach o GTA2 (szczególnie dobrze ze nie jakies techno Very Happy )
Zobacz profil autora
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2634 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 14:40, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

Dodam jeszcze, ze staralem sie te akcje jakos z muzyka zgrac, co narazie tylko Zbigz zauwazyl.
Zobacz profil autora
Hubertus
Turniej race 2010
Turniej race 2010


Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1995 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Klan:Russian Mafia

PostWysłany: Sob 17:14, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

Oto moja ocena filmu

Akcje: 7/10 - żadna rewelacja poprstu udane akcje
Muzyka: 4/10 - nielubie niemieckiego języka no i zz tego wychodzi że nie lubie takiej muzyki
Montaż: 9/10 - bardzo dobry, bez jakiś niepotrzebnych napisów czy bzdetów, ale aby było 10 brakowało mi przejść

Ogólnie 20/30 = 7,5/10
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)