Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pytania dot. skryptu. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Yiomm
Godfather
Godfather


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:12, 29 Maj 2009 Powrót do góry

Razor Race.
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:20, 01 Cze 2009 Powrót do góry

Kod:
PLAYER_PED p1 = ( 90.5 , 145.5 , 2.0 ) 13 270
PLAYER_PED p2 = ( 79.5 , 148.5 , 2.0 ) 11 90
PLAYER_PED p3 = ( 90.5 , 148.5 , 2.0 ) 13 270
PLAYER_PED p4 = ( 79.5 , 145.5 , 2.0 ) 11 90

GENERATOR zooka1 = ( 83.5 , 148.5 , 2.0 ) 0 COLLECT_02 100

SET_GANG_INFO ( ygang , 13 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 2 , 92.5 , 147.0 , 2.0 , 2 , MIURA , 14 )
SET_GANG_INFO ( lgang , 11 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 1 , 77.5 , 147.0 , 2.0 , 1 , ISETTA , 20 )

MAP_ZONE ygangzone = ( 1000 , 350 , 150 , 10 , 1000 , 1 , 10 , 10 , 969 , 10 , 490 )
MAP_ZONE lgangzone = ( 1000 , 350 , 150 , 10 , 1000 , 1 , 10 , 10 , 969 , 10 , 490 )


LEVELSTART

SET_AMBIENT_LEVEL ( 0.3, 3 )

SET_GANG_KILL_REACTION ( ygang , lgang , 1 )
SET_GANG_KILL_REACTION ( lgang , ygang , 1 )

SWITCH_GENERATOR ( zooka1 , ON )

LEVELEND

// By Mahoniasty Mahoniacz z Mahonowicz, o mahononimie Mahone :)



Razorek dodaj tu jeszcze poprawki, odnośnie: mojego postu z poprzedniej strony Very Happy
ps" Orange Gang lubi orange player, ale nie lubi zielonego gangu, i zielonego playera.
Green gang lubi green player ale nie lubi Orange gangu i orange playera"
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:30, 01 Cze 2009 Powrót do góry

Po lvl start:
Kod:

CHANGE_GANG_CHAR_RESPECT  ( gang name  ,  char name , difference ) 
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:31, 02 Cze 2009 Powrót do góry

Kod:
PLAYER_PED p1 = ( 90.5 , 145.5 , 2.0 ) 13 270

GENERATOR zooka1 = ( 83.5 , 148.5 , 2.0 ) 0 COLLECT_02   100 100 15

SAVED_COUNTER true = 1  /////////////////////
SAVED_COUNTER false = 0 /////////////////////


SET_GANG_INFO ( ygang , 13 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 0 , 92.5 , 147.0 , 2.0 , 0 , MIURA , 14 )
SET_GANG_INFO ( lgang , 11 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 0 , 77.5 , 147.0 , 2.0 , 0 , ISETTA , 20 )

MAP_ZONE ygangzone = ( 1000 , 450 , 50 , 10 , 1000 , 0 , 0 , 0 , 1000 , 0 , 490 )
MAP_ZONE lgangzone = ( 1000 , 450 , 50 , 10 , 1000 , 0 , 0 , 0 , 1000 , 0 , 490 )


LEVELSTART

SET_AMBIENT_LEVEL ( 0.3, 3 )

SET_GANG_KILL_REACTION ( ygang , lgang , -5 )
SET_GANG_KILL_REACTION ( lgang , ygang , -5 )

CHANGE_GANG_CHAR_RESPECT  ( lgang  ,  p1 , -5 )
CHANGE_GANG_CHAR_RESPECT  ( ygang  ,  p1 , 5 )

SWITCH_GENERATOR ( zooka1 , ON )

LEVELEND

// Made by DonMahone


Coś tu jest źle, gdy strzelam do ludzi z innego gangu, to poźniej już mnie nie atakują. Jakieś poprawki? Very Happy
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:21, 06 Cze 2009 Powrót do góry

Kod:
PLAYER_PED p1 = ( 90.5 , 145.5 , 2.0 ) 13 270

GENERATOR zooka1 = ( 83.5 , 148.5 , 2.0 ) 0 COLLECT_02   100 100 15

SAVED_COUNTER true = 1  /////////////////////
SAVED_COUNTER false = 0 /////////////////////

counter loop = 1

SET_GANG_INFO ( ygang , 13 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 0 , 92.5 , 147.0 , 2.0 , 0 , MIURA , 14 )
SET_GANG_INFO ( lgang , 11 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 0 , 77.5 , 147.0 , 2.0 , 0 , ISETTA , 20 )

MAP_ZONE ygangzone = ( 1000 , 450 , 50 , 10 , 1000 , 0 , 0 , 0 , 1000 , 0 , 490 )
MAP_ZONE lgangzone = ( 1000 , 450 , 50 , 10 , 1000 , 0 , 0 , 0 , 1000 , 0 , 490 )


LEVELSTART

SET_AMBIENT_LEVEL ( 0.3, 3 )



SWITCH_GENERATOR ( zooka1 , ON )


While (loop = 1)

 IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH(p1, 0))

SET_GANG_KILL_REACTION ( ygang , lgang , -5 )
SET_GANG_KILL_REACTION ( lgang , ygang , -5 )

CHANGE_GANG_CHAR_RESPECT  ( lgang  ,  p1 , -5 )
CHANGE_GANG_CHAR_RESPECT  ( ygang  ,  p1 , 5 )

ENDIF

Endwhile

LEVELEND

// Made by DonMahone


spróbuj tego
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:42, 06 Cze 2009 Powrót do góry

O dzięki Smile Tylko powiedz jak zrobić dla 2p,3p i 4p pętle z
[IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH(p1, 0)) ?


Ostatnio zmieniony przez DonMahone dnia Nie 11:26, 07 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:29, 06 Cze 2009 Powrót do góry

z 1 bo 1 zawsze jest w grze Smile nie musisz robic nowych ifów wwal szystko tu
Smile
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:43, 07 Cze 2009 Powrót do góry

Czyli:
IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH( p1 ; p2 ; p3 ; p4, 0 ))
?

A. Powiedz jeszcze jedno. Jak respić OBJECT-a ? np. Piłke? Tak jak przy carsach tylko IF is_object_wrecked ?
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Nie 12:34, 07 Cze 2009 Powrót do góry

Pętle osobna dla kazdego chlopka mozna zrobic tak


Kod:
counter loop = 1

LEVELSTART

WHILE  (loop = 1)

IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH (p1, 0))
zrób to i to
ENDIF

IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH (p2, 0))
zrób to i to
ENDIF

ENDWHILE



Co do objektow, chyba nie ma komendy podobnej do tej ze sprawdzaniem czy auto wybuchlo lub utonelo.

Zamiast tego radze wykorzystac komende DELETE_ITEM ( name ) ,
name = CREATE_OBJ ( float X , float Y , float Z ) rotation model shoptype END
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:47, 10 Cze 2009 Powrót do góry

Te wie ktoś (Heri Razz) jak zrobić zeby 3 coutery były równe sobie?

Dla przykładu:

jeśli:
Counter licznik = 10
to
Counter Red = 10
i
Counter Blue = 10

chodzi mi głownie o dynamiczną zmianę Smile
Zobacz profil autora
ARX
Huligan
Huligan


Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:25, 13 Lip 2009 Powrót do góry

Razor napisał:
Te wie ktoś (Heri Razz) jak zrobić zeby 3 coutery były równe sobie?

Dla przykładu:

jeśli:
Counter licznik = 10
to
Counter Red = 10
i
Counter Blue = 10

chodzi mi głownie o dynamiczną zmianę Smile


Dawno się z tym nie bawiłem, ale chyba tak (?)
Kod:
if (licznik = 10)
SET Red = licznik
SET Blue = licznik
endif
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:22, 22 Lip 2009 Powrót do góry

hej ziom(m)ale jak zrobić frajera z jakiegoś gangu takiego jak na mafia town lub na tej mapce ziommala? I jeszcze by gościu atakował playerów 1-6
Zobacz profil autora
Yiomm
Godfather
Godfather


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:11, 22 Lip 2009 Powrót do góry

Napisalbym ci ale tutaj skryptöw nie mam. Napisz do razora bo mu podawalem to. Wiec gdzies musi miec.
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:53, 22 Lip 2009 Powrót do góry

na czery town mam tak:

Kod:
CHAR_DATA medic1 = ( 175.5 , 147.5 , 2.0 )  8  0  GUARD_AGAINST_PLAYER
CHAR_DATA medic1 = ( 175.5 , 147.5 , 2.0 )  8  0  GUARD_AGAINST_PLAYER
LEVELSTART
SET_CHAR_THREAT_SEARCH ( medic1 , LINE_OF_SIGHT )
SET_CHAR_THREAT_REACTION ( medic1 , REACT_AS_NORMAL )
SET_CHAR_OBJECTIVE ( medic1 , GUARD_AREA)
SET_CHAR_GRAPHIC_TYPE (medic1, DUMMY_GRAPHIC, 16)
GIVE_WEAPON ( medic1 , FLAME_THROWER )

IF ( HAS_CHARACTER_DIED ( medic1 ) )
IF (NOT(IS_ITEM_ONSCREEN  (   medic1  )))
DELETE_ITEM (medic1)
medic1 = CREATE_CHAR ( 175.5 , 147.2 , 2.0 )  2  0  GUARD_AGAINST_PLAYER END
SET_CHAR_THREAT_SEARCH ( medic1 , LINE_OF_SIGHT )
SET_CHAR_THREAT_REACTION ( medic1 , REACT_AS_NORMAL )
SET_CHAR_OBJECTIVE ( medic1 , GUARD_AREA)
SET_CHAR_GRAPHIC_TYPE (medic1, DUMMY_GRAPHIC, 16)
GIVE_WEAPON ( medic1 , FLAME_THROWER )
ENDIF
ENDIF
Zobacz profil autora
Hidden97
Huligan
Huligan


Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:35, 04 Lut 2010 Powrót do góry

Mam pytanko , jak zrobić napis - Typu : Frenzy Failed lub cos innego , może mi ktoś wytłumaczyć bo nie wiem? Crying or Very sad
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)