Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pytania dot. skryptu. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kostek
Godfather
Godfather


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1614 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:24, 19 Kwi 2009 Powrót do góry

Jeśli macie problem ze skryptem walcie tutaj! Z pewnością ktoś pomoże.


Ostatnio zmieniony przez Kostek dnia Sob 13:24, 06 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3028 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:50, 19 Kwi 2009 Powrót do góry

1. nie ma 1 komendy... jest szereg rzeczy di zrobienia
(łacznie z zabawą z w zoneeditorze)

2. Mosze usun spacje z geratorów i upewnij sie ze Z:2 to na pewno jest ten poziom (dla przykłądu spróbuj 3)
Zobacz profil autora
Kostek
Godfather
Godfather


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1614 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 15:51, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

A mógłbyś mi objaśnic ten szereg komend i zabawe w zone editorze? zależało by mi.
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3028 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:24, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

pewnie ale to potem Very Happy
Zobacz profil autora
Kostek
Godfather
Godfather


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1614 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:33, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

a kokosów dalej nie ma :[
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:43, 21 Kwi 2009 Powrót do góry

Kostek - moze wyslij mi to ja sprawdze.

Nie bedę tworzył nowego tematu wiec skorzystam z tego.

Czy ktoś wie zrobić jak zrobić, by gościu wszedłszy na dane miejsce dostał punkty?
Zobacz profil autora
Yiomm
Godfather
Godfather


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:13, 21 Kwi 2009 Powrót do góry

Wie.
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:02, 22 Kwi 2009 Powrót do góry

To powie?
Zobacz profil autora
Kostek
Godfather
Godfather


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1614 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:02, 22 Kwi 2009 Powrót do góry

Mahone tobie wole nie dawac skryptu bo mi sie komputer spali...
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:28, 22 Kwi 2009 Powrót do góry

Proponuje by zmienić nazwę tematu na "Skrypty" i wstawić jako "Przyklejony" Gdyż każdy kto będzie miał jakieś pytania odnośnie skryptu, mógł tu napisać swój problem Smile
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3028 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:35, 22 Kwi 2009 Powrót do góry

zrobiłem już taki temat lecz nie był oblegany:

http://www.gtatwo.fora.pl/kosz,10/pomoc-w-pisaniu-skryptu,2521.html (mała zmiana tematu) i mozna zadziałać.

Co do gangów postaram się juto (dziś nie dam rady) zrobić instrukcje.


Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Śro 17:00, 22 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:37, 22 Kwi 2009 Powrót do góry

Czyli proponuje zamknąć ten temat i przenieść się do tego "Pomoc w pisaniu skryptu" Smile
Zobacz profil autora
Kostek
Godfather
Godfather


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1614 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 11:55, 22 Kwi 2009 Powrót do góry

nie spamuj melepeto!
Razor ok dzięki.
Zobacz profil autora
Yiomm
Godfather
Godfather


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:33, 22 Kwi 2009 Powrót do góry

DonMahone napisał:
To powie?

Powie. A więc:

Jeśli chcesz by odpowiednio działał poniższy skrypt. Musisz otworzyć zone editora i dodać zone o nazwie "punkty" chyba że inną nazwe zadeklarujesz w skrypcie. PAMIĘTAJ ABY DZIAŁAŁ SKRYPT PRZY WYBIERANIU STYLU ZONE W ZONE EDITORZE MUSISZ WYBRAĆ "NAVIGATION" albo "LOCAL NAVIGATION" !!

Kod:
PLAYER_PED p1 = ( 118.5 , 118.5 , 2.0 ) 10 180

Przykładowy ped (skin "ruska").

Kod:
MAP_ZONE punkty

Deklaracja twojej strefy gdzie mają być dodawane punkty.

Kod:
COUNTER po1 = 1

Deklaracja pętli.
Kod:
LEVELSTART

Komendy po wystartowaniu gry.
Kod:
WHILE (po1 = 1)

Włączenie pętli.
Kod:
IF (IS_CHAR_IN_ZONE (p1,punkty))

Jeśli gracz jest w strefie (nazwa gracza, nazwa strefy).
Kod:
ADD_SCORE (p1 , 50000)

Dodaj punkty (nazwa gracza, ilość punktów).
Kod:
ENDIF
ENDWHILE

Zakończenie krótkiej pętli.
Kod:
LEVELEND


Całość wygląda tak:
Kod:
PLAYER_PED p1 = ( 118.5 , 118.5 , 2.0 ) 10 180
MAP_ZONE punkty
COUNTER po1 = 1
LEVELSTART
WHILE (po1 = 1)
IF (IS_CHAR_IN_ZONE (p1,punkty))
   ADD_SCORE (p1 , 50000)
ENDIF
ENDWHILE
LEVELEND

/By Ziommal.
Nie testowano.
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3028 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:15, 22 Kwi 2009 Powrót do góry

Zamiast :
Kod:
IF (IS_CHAR_IN_ZONE (p1,punkty))

możesz dać:

IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( nazwa gracza , X ,Y ,Z , Szerokość, długość ))

Dla przykładu działanie wieżyczki na cherry town:

// Rockets Machine
Kod:

IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( p1  ,  188.5  , 146.5  ,2.0  , 1.0 , 1.0 ))
rakieta1 = CREATE_OBJ ( 189.5 , 146.5 , 2.0 ) 0 rocket  END
DELAY_HERE ( 200 )
ENDIF

IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( p2  ,  188.5  , 146.5 , 2.0  , 1.0 , 1.0 ))
rakieta2 = CREATE_OBJ ( 189.5 , 146.5 , 2.0 ) 0 rocket  END
DELAY_HERE ( 200 )
ENDIF

IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( p3  ,  188.5  , 146.5 , 2.0  , 1.0 , 1.0 ))
rakieta3 = CREATE_OBJ ( 189.5 , 146.5 , 2.0 ) 0 rocket  END
DELAY_HERE ( 200 )
ENDIF

IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( p4  ,  188.5  , 146.5 , 2.0  , 1.0 , 1.0 ))
rakieta4 = CREATE_OBJ ( 189.5 , 146.5 , 2.0 ) 0 rocket  END
DELAY_HERE ( 200 )
ENDIF


Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Śro 16:16, 22 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)