Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 De Dust 2 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Derwisz
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2242 Przeczytał: 43 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 18:29, 05 Kwi 2017 Powrót do góry

De Dust 2

Informacje ogólne:
Typ rozgrywki: Team Deathmatch na punkty
Liczba graczy: 4 lub 6

Download:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ktoś chce, to może też uploadować to w inne miejsce.

Opis:
Mapa wzorowana na mapce de_dust2 z gry Counter-Strike. Terroryści (żółci) mają za zadanie podkładać bomby w jednym z dwóch wyznaczonych do tego miejsc i uniemożliwiać antyterrorystom (niebieskim) ich rozbrojenie. Za każdą udaną detonację terroryści dostają 100 punków. Za każdą minutę gry (nie wliczając czasu tykania paki) lub rozbrojenie bomby, antyterroryści dostają 50 punktów. Grę zaleca się ustawiać na 500 punktów.

Autorzy:
- Derwisz (mapa, skrypt, grafika)
- Faja (skrypt)

Testerzy:
- Derwisz
- Faja
- Kamil
- Xan
- Sokół
- Jędras
- Lancer

Uwagi:
Wersja 3vs3 była pobieżnie testowana i zachodzi możliwość, że są w niej jakieś niewykryte bugi.
Będę wdzięczny za zgłaszanie ewentualnych błędów.

Wskazówki: (głównie do gry 2vs2)
TT:
1. Terroryści powinni razem zaatakować jeden bomsite, by następnie móc wspólnie bronić podłożonej bomby.
2. Kiedy jest się samemu, z małą ilością broni, bądź HP, lepiej zaczekać na kompana i nie podkładać bomby, którą przeciwny będą mogli bardzo szybko rozbroić.
3. Po podłożeniu bomby warto jest się wycofać się i schować. Antyterroryści i tak będą musieli was zabić albo próbować rozbroić, a wtedy staną się łatwym celem.
CT:
1. Najlepiej podzielić się przy obronie. Jeden powinien bronić środka i dolnych tuneli, a drugi długiej (najlepiej ustawić się ofensywnie) albo schować się na bombsicie B. W ten sposób zawsze jedne bombsite będzie broniony, a jeśli terroryści podłożą bombę na tym drugim, to można go razem odbić z dwóch różnych stron posiadając pełen arsenał broni, a nie tylko duale, które dostaje się na respie.
2. Jeśli terroryści podłożyli bombę i nie chcą wychylać, to najlepiej zacząć rozbrajać bombę, wtedy będą musieli zareagować i będzie okazja, żeby ich zabić. Nie ma co ich gonić bez sensu.
3. Przy odbijaniu bombista czasem warno zmarnować trochę czasu by zgarnąć lepsze bronie.
Ogólne:
1. Granaty wbrew pozorom mogą być bardzo przydatne. Dzięki nim można skutecznie opóźniać przeciwnika czy to podkładającego, czy rozbrajającego bombę.

Screeny:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Derwisz dnia Śro 18:36, 05 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Xan
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 1046 Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:55, 05 Kwi 2017 Powrót do góry

To co turniej de_dust2?
Zobacz profil autora
Wojti
Alfons
Alfons


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 11:56, 06 Kwi 2017 Powrót do góry

No nie, nawet gta2 zostało zainfekowane cs-em. Smile

Brakuje zbierania kasy na AWP Razz, przerobić trzeba grafikę zooki, rakiety i odgłos na te z cs-a XD
Zobacz profil autora
Derwisz
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2242 Przeczytał: 43 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 20:53, 06 Kwi 2017 Powrót do góry

Grafikę broni można podmienić. Mam nawet gotowe grafiki z innej mapy, którą robiłem i dalej robię, ale nie chce mi się tego podmieniać. xd
Co do dźwięków to już chyba dużo cięższa sprawa.
Zobacz profil autora
Wojti
Alfons
Alfons


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 21:57, 06 Kwi 2017 Powrót do góry

Ostatnio trochę bawiłem się dźwiękami i spokojnie da radę, zacząłem nawet tłumaczyć policyjne radio, ale mój głos nie pasuje i nie znam się za bardzo na obróbce dźwięku.
Zobacz profil autora
Derwisz
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2242 Przeczytał: 43 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 23:06, 06 Kwi 2017 Powrót do góry

No to musiałbyś mi pomóc jeśli miałoby coś takiego zaistnieć na tej mapie.
Zobacz profil autora
Wojti
Alfons
Alfons


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:26, 07 Kwi 2017 Powrót do góry

Na początek musisz pobrać program, co zwie się:
GTA Wave ( ja mam chyba wersję 4.0, działa z GTA2 i GTA3 )

służy do edycji pliku *.SDT ( tak naprawdę to pliku *.RAW ) , które zawierają dźwięki i znajdują się w folderze DATA/Audio. Można tam ustawiać pętle, wariację dźwięku i inne takie duperele.

Jak go zainstalujesz i poustawiasz o co tam poprosi, to zrób sobie kopie folderu Audio, tak na wszelki wypadek, ponieważ program pracuję na oryginalnych plikach, czyli jak coś zmienisz to już tak zostanie.

Ważna sprawa to rozmiar pliku po edycji, plik *.RAW nie może być większy niż 6'100'000 bajtów. Jeśli przekroczy to proponuję poprostu nadpisać jakieś niepotrzebne dźwięki pustym bajtem, czy krótką ciszą Wink , można podobno też sample zmniejszyć.

Dźwieki powinny być w formacie *.WAV o parametrach 16bit 8000Hz Mono ( wyjątek to policyjne radio, które jest 8bit )
Ja do formatowania korzystam ze stronki online [link widoczny dla zalogowanych] może jakość nie najlepsza, ale nie trzeba nic instalować.

tyle teorii, dalej otwierasz program ładujesz plik, otwiera ci się lista dźwięków i zmieniasz co ci się tam podoba Wink

tak wygląda ten program:
Image


A wracając do sedna to musiałbyś podmienić
SFX_ROCKET_FLY - dźwięk lecącej rakietki
SFX_ROCKET_LAUNCHER - dźwięk wystrzału zooki

Problemem pozostaję fakt, że trafiając z zooki cel wybucha i leci w nieokreślone miejsce drąc się "AAAAAAaaaaaaa" ( SFX_FALLING_DEATH ) , więc wyjdzie snajpa na koksie Smile

Edit:
Możesz się pobawić i zmienić np. dźwięk uzbrajania bomby, albo zamiast pierdnięcia jakieś i'm on position czy jakieś takie dźwięki z cs-a Smile


Ostatnio zmieniony przez Wojti dnia Pią 11:30, 07 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Derwisz
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2242 Przeczytał: 43 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 11:33, 07 Kwi 2017 Powrót do góry

No tak, ale to zmieni mi dźwięk do całej gry, a nie tylko do tej jednej mapy, nie?
Bo jeśli tak, to jest trochę problematyczne, bo komu się będzie chciało przed każdą rozgrywką podmieniać pliki?
Zobacz profil autora
Wojti
Alfons
Alfons


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:47, 07 Kwi 2017 Powrót do góry

dźwięki są przypisane do stylu *.STE, kopiujesz na przykład pliki STE.RAW i STE.SDT i zmieniasz im nazwę na De_Dust2.RAW, De_Dust2.SDT i powinno hulać.
Zobacz profil autora
Derwisz
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2242 Przeczytał: 43 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 15:00, 07 Kwi 2017 Powrót do góry

Hmm, może kiedyś. Za dużo już siedziałem nad tą mapą i znudziły mnie ciągłe ulepszenia i poprawki.
Jak mnie kiedyś natchnie, to może pobawię się tymi dźwiękami jeszcze.
Tak czy siak dzięki za rady.
Zobacz profil autora
Xan
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 1046 Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:11, 07 Kwi 2017 Powrót do góry

Czemu nie zrobic od nowa cala gre.


Ostatnio zmieniony przez Xan dnia Pią 18:07, 07 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Faja
Huligan
Huligan


Dołączył: 26 Lis 2015
Posty: 37 Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 17:56, 07 Kwi 2017 Powrót do góry

Albo po prostu innych map, bo tryb fajny. Miła odskocznia od klasycznych 2vs2
Zobacz profil autora
Acho
Złodziej
Złodziej


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Sob 11:18, 08 Kwi 2017 Powrót do góry

Ja Ci mogę te dźwięki zrobić, to mógłbym od razu i tekstury z csa wrzucić, to byłoby łatwiejsze w sumie, a awp za zooke to średni pomysł, chyba, że dałoby się rakietę przyspieszyć, ale wątpię, a inne dźwięki lajtowo, można shotguna zrobić, kałacha, grafiki na ekranie też prosta sprawa, obracających się już by mi się nie chciało ;]


Ostatnio zmieniony przez Acho dnia Sob 12:06, 08 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Derwisz
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2242 Przeczytał: 43 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 12:41, 08 Kwi 2017 Powrót do góry

Ja mam zrobione grafiki do m4a1 i akacza, bo w Loony motors podmieniłem, ale po prostu mi się zwyczajnie nie chce teraz tym bawić. xd
I tak mało kto na tym gra, więc nie ma sensu się smolić tak z tą mapą. Lepiej zrobić coś innego po prostu tak jak powiedział Faja.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)