Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 City 420 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Śro 14:28, 11 Lut 2015 Powrót do góry

Myślę, że z wypełnieniem mapy do wakacji się uporam, ale do końca jeszcze daleko bo nie ma skryptów, stref, bajerów, jeszcze chyba zrobię jak ktoś wcześniej zasugerował mniejsze kawałki mapy, może jakieś niestandardowe tryby na multi, potem fabuła, a że gra pozwala mi na rozciągnięcie fabuły na 3 mapy to też się zastanawiam czy tak nie zrobić. Oprócz tego jeszcze poprawianie bugów, na początku robienia mapy nie usuwałem niewidocznych tekstur to teraz też będzie z tym trochę pierdolenia, ogólnie jak ze wszystkim skończę do 2020 to będzie sukces ;]

Edit: Jeszcze się zastanawiam czy nie zrobić fabuły na coop, ale zobaczymy, czy będzie to technicznie możliwe.


Ostatnio zmieniony przez Acho dnia Śro 14:30, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kratek
Gangster
Gangster


Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 398 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:30, 11 Lut 2015 Powrót do góry

Ta mapka jest DUŻA i wymagała SPORO czasu i SPORO pracy Smile
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Nie 17:03, 15 Lut 2015 Powrót do góry

Kilka screenów:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
yoGhurt
-Yakuza- Killer
-Yakuza- Killer


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:34, 21 Lut 2015 Powrót do góry

Ponieważ wcześniej miałem jakieś zaćmienie i nie zauważyłem tego postu, lekko go odgrzebię i stwierdzam, że grubo. Moja ciekawość tym bardziej nie zmalała przed tym aby to sprawdzić. Potwierdza potencjał na tagi, wyścig jak w Multislayer Race i jakieś zwiedzania miasta.
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Sob 15:29, 28 Mar 2015 Powrót do góry

Ok, obszar już pokryty, ja tam sobie jeszcze będę polerował, dłubał, pucował, a tymczasem zgłaszajcie się do testów, bo w mniej jak 6 to chyba nie ma co ;]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 14:28, 29 Mar 2015 Powrót do góry

Elegancko, na testy zawsze chętny.
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Pią 17:50, 10 Kwi 2015 Powrót do góry

Ok, w miarę grywalna testowa wersja:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy gramy?
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 19:50, 11 Kwi 2015 Powrót do góry

Jeżeli robisz tylko 1 skrypt dla wszystkich ilości graczy to też wystarczy 1 plik mmp. Tam wówczas należy usunąć linijkę "PlayerCount", aby można było wystartować przy dowolniej ilości graczy.

***

Wczoraj z yoGhurtem zrobiliśmy 45 minutową wycieczkę.

Image
Na północ od stacji na zachodnim odcinku torów. O ścianach nie zapomniał, one są, ale kompresowana mapa pomija tekstury urwanych slopów.

Image
Na południe od tej samej stacji. Niewidzialne ściany, przyczyną są pozostawione tekstury w tym slopie.

Image
Bywają pojedyncze airy. Najlepiej mapę przejrzeć w Map Editorze w trybie typów bloków (naciśnij 2/@, powrót do normalnego: 1/!), wyszukać wszystkie płaszczyzny (także dachy budynków) na czerwono i nadać im field.

Image
J.w., wpadłem w schody.

Image
Fajne te palmy Very Happy

Image
Kolejny przykład z niewidzianą ścianą - pozostałą teksturą w slopie, w pobliżu pełno takich zejść.

Image
Północno-zachodni odcinek, tutaj z obu stron torów jest air.

Image
Brak ściany.

Image
Na koniec zagraliśmy coś ambitnego.

Dopracować też trzeba ruch uliczny, na niektórych skrzyżowaniach, zakrętach samochody głupieją oraz trzeba jakoś zakończyć ruch uliczny w pobliżu ulic wyjeżdżających za mapę. Także w tej chwili tyle błędów i rad, przypominam o ustawieniu wysokiego ambient level w skrypcie póki nie zrobisz świateł, a potem go obniżyć (ale nie usunąć) jak już zrobisz światła.


Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Sob 19:56, 11 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Sob 21:01, 11 Kwi 2015 Powrót do góry

Update:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Pon 12:08, 08 Cze 2015 Powrót do góry

Jak się dobrać do radyj? Widzę każda mapa ma plik *.raw i *.sdt, w nich jest te 5 czy ileś stacji zapisanych? Czym to otworzyć i czym to podmienić?
Zobacz profil autora
Wojti
Alfons
Alfons


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:36, 08 Cze 2015 Powrót do góry

Radio jest w folderze GTAudio, jeśli zaś chodzi o pliki *.raw i *.sdt to przechowują one dźwięki występujące w grze takie jak rozmowy przechodniów, klakson, odgłosy broni itp. Wiem jak je wyciągnąć ale nie wiem jak utworzyć taki plik Razz
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 22:41, 08 Cze 2015 Powrót do góry

Wojti napisał:
nie wiem jak utworzyć taki plik Razz
Tak na chłopski rozum, wystarczy skopiować pliki, zmienić nazwę odpowiadającym nowemu sty i je edytować za pomocą GTA Wave. Razz Czasami za daleko sięgacie, a wystarczą najprostsze rozwiązania.

Wracając do pytania Acho to tak jak pisał Wojti pliki do radia są w GTAudio, nie są przypisane do konkretnych map, to w skryptach się wybiera stacje jakie i gdzie mają być odbierane. Edycja radia jest prosta, podmieniasz pliki wav na swoje nagrania.


Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Pon 22:44, 08 Cze 2015, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Wojti
Alfons
Alfons


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 10:13, 09 Cze 2015 Powrót do góry

Kamil06 napisał:
edytować za pomocą GTA Wave. Razz


O widzisz, nie wiedziałem o tym programie Very Happy
Ja po porostu znalazłem kod napisany w języku C, który stworzył ten typek co próbował stworzyć OpenGta2. Był to kod właśnie na wyciągnięcie tych dźwięków. Z drugiej strony napisać program, który zrobiłby na odwrót nie jest trudne Razz

Tylko po co skoro jest program, o którym wspomniałeś Wink
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Śro 18:19, 10 Cze 2015 Powrót do góry

O nawet nie ogarnąłem tego folderu ;] Ale to lajcik, w *.wav widzę jest, ale z tymi głosami przechodniów to też nie głupi pomysł.
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Pon 11:53, 15 Cze 2015 Powrót do góry

Ile wynosi limit długości radia?
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)