Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 City 420 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Pią 14:54, 24 Sie 2012 Powrót do góry

Postanowiłem zrobić mapkę, mimo, że pierwsza, to proszę o szczerość, bo zajebista musi być ;]

Co się będę rozpisywał, na razie jest ok 1/4 powierzchni więc nie wiadomo jak się potoczy.

Skryptem się jeszcze nie bawiłem, ale planuję zrobić singla i/lub coop (że deathmatch w pierwszej kolejności, to chyba jasne;])

Będzie kilka nowych tekstur, podstawą jest bil.sty, ale jak mi czegoś będzie brakować to se zrobię.

===========================================

I decided to make a map. Although it's my first, please be honest because it has to be awesome ;]

Nothing more to write about, there is 1/4 of space filled so far, so it is unknown how will it go.

I haven't played with the script yet, but i'm planing to make single and/or coop (deathmatch in the first place, that's clear i suppose ;])

There will be a few custom textures, but bil.sty is the base, and if i'll be missing something, i would create it ;]

IMG
[link widoczny dla zalogowanych]

VID
http://www.youtube.com/watch?v=mA-QIJbyF5E&feature=youtu.be
Zobacz profil autora
yoGhurt
-Yakuza- Killer
-Yakuza- Killer


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 1:50, 25 Sie 2012 Powrót do góry

Widzę ,że ambitnie - sugestia, do deathmach użyj jakiegoś skrawka mapy, podejrzyj jak to zrobił Kamil06. Mapa w całej okazałości ma dobry potencjał na tagi.
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7471 Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 11:29, 25 Sie 2012 Powrót do góry

Nono, mi się podoba.
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 18:43, 25 Sie 2012 Powrót do góry

Rzadko się zdarza aby ktoś się zabierał za duże miasto, więc jestem pod wrażeniem bo jak wspomniał yoGhurt jest potencjał na tagi. W przyszłości można by dorobić inne opcje na multiplayer np. wyścig uliczny na wzór Multislayer Race.

Pierwsza mapka, ale za to z przytupem. Najbardziej podobają mi się skrzyżowania wielopoziomowe.


Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Sob 18:47, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Sob 19:22, 25 Sie 2012 Powrót do góry

Tagi?

Jak ktoś chce obejrzeć: [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Acho dnia Sob 19:37, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7471 Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 21:56, 25 Sie 2012 Powrót do góry

Sugerowałeś się warszawką? Bo mosty i wykonanie jest bardzo zbliżone również do gta1. Wielopoziomowe autostradki są na prawdę spoko jak to już wspomniał Kamil.
Gdyby nie była za duża i by było sporo możliwości uciekania to tryb TAG Game by się sprawdził. Na grę 2vs2 czy 1 vs 1 bym nie liczył. Za mało tutaj urozmaiceń na takową rozgrywkę. Tag Game oczywiście, część pokazana na filmiku (domek nad jeziorkiem- jak dojechać) Spoko na prawdę.
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Sob 23:08, 25 Sie 2012 Powrót do góry

Niczym się nie sugerowałem, a rozkminienie mostu też było dla mnie ważne, bo jakoś nie przemawia do mnie płaska ulica z barierką. Tak samo z urozmaiceniami, coś wymyślę, jeszcze mam trochę powierzchni, ale jakoś nie zdarzyło mi się jeszcze jadąc przez miasto spotkać skoczni na ulicy, a jestem na to wyczulony, nie to jest konwencją mapy, chcę zrobić realistyczne miasto (jak na możliwości gry) i tak mi średnio idzie jakoś rozplanować, że tu jakieś bloki mieszkalne, tu sklep, tu bar, jakieś dodatkowe rzeczy, co miasto powinno mieć aby funkcjonować, i coś co ze względu na silnik gry może posłużyć za skocznie, tajne przejście czy ch** wie co, ale musi być realistycznym obiektem, który ma inne przeznaczenie. No i tak to widzę mniej więcej, jest jeszcze skrypt, wiele możliwości by sprawić, że ktoś zagra i stwierdzi: "k****... miasto." coś co sprawi niepowtarzalny klimat, że nawet i 1v1 czy 2v2 się miło zagra, żeby gracz zapomniał, że to rozpierdolenie na jakiejś planszy w jakąś grę jakiegoś leszcza z za monitora, tylko wymierzenie skurwielowi kuli w łeb w ciemnym zaułku skorumpowanej, ogarniętej ciemnymi interesami metropolii, za to, że znalazł się w nieodpowiednim miejscu w nieodpowiednim czasie.

Co to jest tag game?


Ostatnio zmieniony przez Acho dnia Sob 23:09, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7471 Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 9:05, 26 Sie 2012 Powrót do góry

Tag Game
Gracz 1 ucieka, leci mu czas a pozostałych dwóch graczy go goni. Gracz 2 zabija Gracz 1 - leci czas Gracz 2 i usuwa broń Gracz 2.
Gracz który ucieka nie może wziąć żadnej broni i jak wsiada do auta to po jakimś czasie zaczyna się palić.
Gra się na określony czas np 15 minut. Kto najdłużej wytrzyma jako "uciekinier" wygrywa.

Zazwyczaj wchodzi się na jakieś budynki aby wszyscy szukali wejścia żeby zabić uciekiniera.
Ogólnie fajny tryb lecz większość gra w Frag Game.
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Czw 19:21, 06 Wrz 2012 Powrót do góry

Kolejny zrzut i film:
[link widoczny dla zalogowanych]
http://youtu.be/tko9FsTK2aY
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7471 Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 20:47, 06 Wrz 2012 Powrót do góry

hehe z kodami Wink, rozwijaj mape rozwijaj
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:41, 17 Wrz 2012 Powrót do góry

TEXTURA POCZTY POLSKIEJ ? Very Happy hehe. Chętnie zagram jak będzie done. Oraz ew pomoge (tylko odpowiadam na pytania). Wołać mnie na gg 10366424

1 błąd jak masz skręty uliczne w formie L pamietaj ze musi byc wszedzie 1 kratka odstepu od sciany inaczej auta będą sie blokowac
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Wto 20:52, 18 Wrz 2012 Powrót do góry

Rozgrywka:
http://www.youtube.com/watch?v=SLRRv5JnEeo&feature=youtu.be
Zobacz profil autora
yoGhurt
-Yakuza- Killer
-Yakuza- Killer


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 10:27, 19 Wrz 2012 Powrót do góry

Jakieś konkrety odnośnie rozgrywki, to było na całej mapie czy zrobiłeś tak jak tutaj niektóre osoby sugerowały?

PS. Następnym razem, lepiej by było gdybyś mikrofon jednak wyłączył.


Ostatnio zmieniony przez yoGhurt dnia Śro 10:27, 19 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Śro 13:26, 19 Wrz 2012 Powrót do góry

Na całej mapie o tak o, żeby bugi powyłapywać


Ostatnio zmieniony przez Acho dnia Śro 14:32, 19 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Nie 23:08, 28 Paź 2012 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)