Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [Projekt] Hidden Suprise X Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 17:34, 05 Sie 2010 Powrót do góry

Hidden Suprise X
(nazwa może ulec zmianie)

Wiadomo iż nie jestem map makerem, ale Hidden Suprise Team Deathmatch nie jest moim zdaniem do końca dopracowana.
Drugim celem jest wykorzystanie maksymalnie tej mapy. Wykorzystanie wszystkich budynków; identycznej trudności zdobywania broni; Porównywalne pozycje graczy.
Jest kilka wątków - np prawe elektro (za łatwo się zbiera); lewy miotacz jest połączony praktycznie z bazuką lewą itp.

mój nowy plan wygląda tak:

Image

projekt w MS Paint został wykonany w 100% przeze mnie i pozwalam na jego modyfikacje. Zapraszam do proponowania dodatkowych wjazdów i zjazdów. Również jest to maksymalne urozmaicenie rozgrywki aby mieć jeszcze więcej możliwości.

co do broni to będę musiał jeszcze pomyśleć. Najpierw by się przydał Mapmaker który by zrobił szkielet mapy.

co do testów będzie ich na prawdę dużo puki są wakacje i nie będzie dopracowany każdy szczegół.

Prosiłbym jakiegoś mapmakera lub po prostu doświadczonego Mahone o pomoc w projekcie


Cały pomysł zawdzięczam Uzenowi, który podsunął ten pomysł. Wiem że część jest przeciwko tej osobie, ale widać że chłopak się zmienia lub już to zrobił.

/Zbigz


Ostatnio zmieniony przez zbigniewz dnia Czw 20:01, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:07, 05 Sie 2010 Powrót do góry

"Discovered Suprise
(nazwa może ulec zmianie)
"
Musi Very Happy o kant dupy potłuc taką nazwę Very Happy
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 20:10, 05 Sie 2010 Powrót do góry

Projekty paintowe poprawek

Koło elektro
Image

Image

Image

koło armora
Image

Image

domek koło mostku koło bazuki
Image

Image

środek planszy
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

to na razie na tyle... jutro reszta
Zobacz profil autora
Zukan
Gangster
Gangster


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 462 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:38, 05 Sie 2010 Powrót do góry

Wedłóg mnie pomysł jest dobry, bedzie troche więcej miejsca na planszy. Czy będą jakieś nowe resp'y broni?? Np na dachu budynku??
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:59, 05 Sie 2010 Powrót do góry

te przejazdy mi sie podobaja ale juz rampy miedzy dachami nie !
Zobacz profil autora
Areen
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:20, 05 Sie 2010 Powrót do góry

Przy tych rampach miedzy dachami czuję się jakbym widział nieudany Tiny Loony Race. Proponowałbym zastanowić się nad ukrytymi przejściami. Dachy zostawmy w spokoju.
Zobacz profil autora
Yiomm
Godfather
Godfather


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:42, 05 Sie 2010 Powrót do góry

Ja jestem na nie jak chodzi o mod. HiddenSuprise. HSDT przyjalem z bolem, ale stwierdzilem po jakims czasie, ze jest znacznie na +. Tutaj jednak z calym szacunkiem Zbyszku, za bardzo przkeombinowane i wlasciwie niepotrzebne jest to wszystko:P.
Zobacz profil autora
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 8:09, 06 Sie 2010 Powrót do góry

Mylisz sie ZIomm, jest potrzebne. HSTD nie wniosl za wiele jezeli chodzi o sama plansze (pomijam tu dodatkowe bronie) oprocz paru nowych przejazdow. Gdy otworzymy dostep do dachow, bedzie wiecej mozliwosci, co za tym idzie wiecej taktyk, wiecej kombinowania, wiecej funu.
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 9:44, 06 Sie 2010 Powrót do góry

Wszystkich dachów się nie przerobi tak jak jest to na rysunku nr 1, ale mam kilka innych pomysłów tylko trzeba będzie przerobić górną zukę na troszkę trudniej dostępną i przesuwamy prawe elektro w to miejsce:
Image
Elektro będzie bardziej dostępne z zagrożeniem innych graczy bez dojazdu innych graczy z dolnej zoki.

Muszę jeszcze pokombinować z lewy flame. Może po prostu walnie się go pod budynkiem jakoś... ale to jeszcze się zobaczy.
Po prostu flame też się za łatwo zdobywa



Kolejna propozycja - z tym że nie wiem jeszcze jaka broń tam by się przydała
Image


kolejna propozycja - wjazd na dach od starej dolnej zoki
Image


Ostatnio zmieniony przez zbigniewz dnia Pią 10:11, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:12, 06 Sie 2010 Powrót do góry

2 z 3 łobrazków wydaje sie sensowny 1 i 3 niet ;> bo co most po to aby jechac po Bombe? a w 3 ingerencja w dachy :> o czym juz mowilem
Zobacz profil autora
Yolan
Alfons
Alfons


Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:39, 06 Sie 2010 Powrót do góry

Ten most był by tylko po to żeby dać tam elektro, tak jak jest z lewej strony mapy.
Na razie i tak nie wprowadzamy żadnych ostatecznych zmian, bo to co widzicie i tak zginie
Dopóki Areen nie przemaluje mapki na bil.sty to nic nie będziemy robić na poważnie.
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 12:04, 06 Sie 2010 Powrót do góry

Yolan napisał:
Dopóki Areen nie przemaluje mapki na bil.sty to nic nie będziemy robić na poważnie.
Przecież jest już HS w bil sty mojego autorstwa. Nawet graliśmy z Areenem 1vs1 w pamiętnym GTA2 Mode: Night wakacje 2008.
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 12:52, 06 Sie 2010 Powrót do góry

tak Kamil, on przerabia twój bil na troszkę lepszy być może
bo twoje kolory na mapce nie były takie zarąbiste jak być może zrobi to aren Razz

Ja tylko pokazuje pomysły. Ja bym w ogóle wszystkie warianty które aren uzna za stosowne umieścił na mapie i po prostu je przetestować. Jak coś to zawsze można wyjść do punktu wyjścia.

po za tym prawy górny kąt taki troszkę h*** jest Razz bo za mape prawie wystaje.
ale jak tam się nic nie umieści to prawa część mapy będzie nieaktywna


Ostatnio zmieniony przez zbigniewz dnia Pią 12:54, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Areen
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:20, 06 Sie 2010 Powrót do góry

Właśnie to jest potężny minus HS-a. Prawa część mapy jest prawie że nie używana. Czas to zmienić ;]
Zobacz profil autora
Mati
Boss
Boss


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 824 Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miałem wiedzieć,że jest dziewicą?

PostWysłany: Pią 15:24, 06 Sie 2010 Powrót do góry

Areen napisał:
Właśnie to jest potężny minus HS-a. Prawa część mapy jest prawie że nie używana. Czas to zmienić ;]


Ja bym tam krzyż postawił. Według mnie te przejazdy między dachami są niepotrzebne, lepiej zrobić jakieś tunele, lub inne przejścia.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)