Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [Betatest] Hidden Suprise TD X Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 12:38, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Witam.
Po długich poprawkach mapy, wielu testach wypuszczam nową wersję HSTDX.
Proszę o granie sparów na niej, szukanie bugów, błędów, źle rozstawionych broni itp.

Ściągnij:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zmiany HSTD:
-Mapka przemalowana na bil.Sty (tzw. poprawiona wersja kamila)
-Plansza została przeniesiona na środek mapy aby uniknąć rozmazów z poza planszy. (Wszystkie światła niestety uległy przemieszczeniu i należy grać w dzień na razie)
-Zostały naprawione 2 bugi ze zwykłego HS (na moście i przeskakując przez barierkę przy wyjściu z BUGU)
-Dodane bronie do HSTD? molotowa w prawym górym rogu gdzie było elektro. Elektro zostało umiejscowione w nowym miejscu podobnym do tego po lewej.
-Dodany został również Armor koło oleju
-Lekko przemieszczone spoty od pojawiania się
-Lewy miotacz przemieszczony został w bardzo podobne miejsce
-Główny most na planszy ten po lewo od górnej zooki rostał rozbudowany o dojazd z dołu.
-Zmieniony dojazd po lewą zookę, moim znaniem lepszy.
-Kilka dodatkowych ciekawych urozmaiceń.

Modyfikatorzy mapy: Zbigniewz, Yolan,
Wykorzystany skrypt Heriego z wsiadaniem do auta we dwóch.
Wykorzystane elementy z HSTD.
Kontynuowany pomysł Uzena bez dachów.
Wykorzystanie mapy HS Edited wykonanej przez Kamila

/Zbigniewz, Yolan


Ostatnio zmieniony przez zbigniewz dnia Sob 12:59, 28 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:19, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Nie podoba mi sie:
-brak electro fingers
-przemalowanie mapy (po co to ?)
-ten mostek w lewym gornym rogu mapy jest niebezpieczny (latwo wpasc do wody), musza byc postawione barierki po zewnetrznej stronie (tylko).
Reszta poki co ok.


Ostatnio zmieniony przez JackSparrow dnia Sob 13:19, 28 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Yiomm
Godfather
Godfather


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:21, 28 Sie 2010 Powrót do góry

jak Ty ta mape z yolanem robiles to strach pomyslec ile tu bugow xD.
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:04, 28 Sie 2010 Powrót do góry

dojazd do zooki z południowego zachodu mi się podoba, reszta be.
Zobacz profil autora
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 15:16, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Krawezniki trzeba poprawic zeby bylo estetycznie. No i bez poprawy barierek sie nie obejdzie ;x
Zobacz profil autora
Yiomm
Godfather
Godfather


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:28, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Dokladnie krawezniki dopracujcie bo jedne sa ok drugie nie. na tym moscie albo dodajcie barierki albo usuncie wszystkie bo te przy armorze to jakis dowcip. Caly most przemalujcie na inna teksture bo wyglada jakby byla wyciagnieta z kupy. najlepiej w kolor tych kraweznikow, bo nie wyglada to za dobrze, a zwlaszcza ze aktualna tekstura powinna byc przezroczysta, poki co to tyle bo gralem z Jackiem jakies 5 minut Smile.
Zobacz profil autora
Yolan
Alfons
Alfons


Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:21, 28 Sie 2010 Powrót do góry

JackSparrow napisał:
-brak electro fingers
-przemalowanie mapy (po co to ?)

1. Podaj jakieś sensowne zastosowanie ele fingers w 2v2 to dodamy.
2. starym wyglądem HS już można rzygać. Ogólnie czepiasz się bezsensu...
JackSparrow napisał:
-ten mostek w lewym gornym rogu mapy jest niebezpieczny (latwo wpasc do wody), musza byc postawione barierki po zewnetrznej stronie (tylko).
Reszta poki co ok.

W sumie racja, po zewnętrznej można by ustawić.

Ziommal napisał:
jak Ty ta mape z yolanem robiles to strach pomyslec ile tu bugow xD.

W wersji "alfa" przez cały północny zachód się przenikało xD
No i na lewej dolnej zooce jak się powoli wjeżdża po po tej pochyłości to auto tak dziwnie podskakuje xD Jak ktoś wie czemu tak się dzieje to niech mówi Razz

DonMahone napisał:
dojazd do zooki z południowego zachodu mi się podoba, reszta be.


Co to znaczy "reszta be". Podaj konkrety i powiedz co ci się nie podoba, co zmienić (jeszcze przydał by się jakiś argument, a nie "bo tak").
Ziommal napisał:

na tym moscie albo dodajcie barierki albo usuncie wszystkie bo te przy armorze to jakis dowcip. Caly most przemalujcie na inna teksture bo wyglada jakby byla wyciagnieta z kupy.

Ale na tym moście oryginalnie nie ma barierek. Chyba, że nie o ten most ci chodzi (nad armorem i shotgunem). Co do koloru to można zmienić, tyle że na czarnym olej jest mniej widoczny, więc można by robić "zasadzki" xD
Zobacz profil autora
Mati
Boss
Boss


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 824 Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miałem wiedzieć,że jest dziewicą?

PostWysłany: Sob 17:31, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Yolan napisał:
JackSparrow napisał:
-brak electro fingers
-przemalowanie mapy (po co to ?)

1. Podaj jakieś sensowne zastosowanie ele fingers w 2v2 to dodamy.
2. starym wyglądem HS już można rzygać. Ogólnie czepiasz się bezsensu...


To zrób HS w stylu takim, jaki jest np. na Multislayer, a nie kozaczysz Very Happy
Zobacz profil autora
Kratek-old
Alfons
Alfons


Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 219 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Liberty City

PostWysłany: Sob 17:43, 28 Sie 2010 Powrót do góry

GDZIE FLAT JEST k**** NA MOSTKU? CO k****? GDZIE FLAT JA SIE PYTAM!
Zobacz profil autora
Mati
Boss
Boss


Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 824 Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miałem wiedzieć,że jest dziewicą?

PostWysłany: Sob 18:27, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Kratek napisał:
GDZIE FLAT JEST k**** NA MOSTKU? CO k****? GDZIE FLAT JA SIE PYTAM!


W d.upie.... Napisz jak człowiek a nie jak jakiś je**** troll, trollu...
Zobacz profil autora
Magnus
Godfather
Godfather


Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548 Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:29, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Mnie nie przekonała. Uzasadniać w sumie nie ma po co, bo twórcy mapy nie potrafią uzasadnić, co złego jest w HSTDe ("na lewym ele łatwiej zginąć, niż na prawej" i tego typu bzdury), a chyba zło oryginału powinno być pretekstem do tworzenia poprawki. To Wy powinniście najpierw przekonać, że HSTD jest złe, a nie my, że Wasz edit.

W każdym razie ledwo zwiększyliśmy ilość broni, by HS W KOŃCU nadawało się do 2v2 i znowu zwiększono powierzchnię mapy zupełnie niepotrzebnie. Przestrzeni do 2v2 było w sam raz. Teraz jest za dużo, przy dodatkowo kilku niebezpiecznych odcinkach drogi (zwiększone ryzyko samobójstw - a to żaden atut do 2v2, ani 1v1 z resztą też).

A już zupełnie nie podoba mi się zmiana kolorów... (przyzwyczajenie oczu, wbrew pozorom bardzo pomocne w grze)

Cytat:
2. starym wyglądem HS już można rzygać. Ogólnie czepiasz się bezsensu...


Hmm grałeś na HS ze 20, góra 30 razy (odbiegając od tego, że nie grałeś na żadnym turnieju na którym była mapa HS(TD)) - rozumiem, że będziecie zmieniać kolory z taką częstotliwością ? Trochę infantylne Twoje uzasadnienie. W ustach Zbigza może jeszcze by to jakoś wyglądało.

Ogólnie nazwałbym te zmiany "radosnymi zmianami" Very Happy Więcej mostów, więcej dróżek, inne kolorki. Hurra ! Mam nadzieję, że to będzie jednorazowa zajawka, a nie coś co się przyjmie do 2v2.
Zobacz profil autora
Yiomm
Godfather
Godfather


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:05, 28 Sie 2010 Powrót do góry

podzielam zdanie magnusa nic dodac nic ujac, HS mahona to jednak chyba najlepsza modyfikacja. jedyna rzecz ktora mozna zaczerpnac z waszego editu to dojazd na dolna zachodnia zooke, bo jest mniej ryzyka zaciecia sie samochodem i ogolnie latwiej:). Niedawno wszyscy przestawiali sie na HS mahona i heriego, a teraz trzeba kolejnych taktyk sie uczyc i tak w kolko, zamiast tworzyc cos zupelnie odrebnego trzebabylo poprawic mape mahone, ale bez przesady. Dodajcie ten wjazd na zooke do mapy HSTD i bedzie kul. Przemalowanie tez w niektorych miejscach jest biedne, wiekszosc czerwonych kraweznikow tak jak mowilem niedopracowane + gorna zooka to jest katastrofa teksturowa, no i ta tekstura na moscie jak to kratek ujal (flat).

Wiedzialem ze to sie nie przyjmie Razz.
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2224 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:32, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Yolan napisał:

DonMahone napisał:
dojazd do zooki z południowego zachodu mi się podoba, reszta be .

Co to znaczy "reszta be" (1). Podaj konkrety i powiedz co ci się nie podoba (2) , co zmienić (jeszcze przydał by się jakiś argument, a nie "bo tak").

1)To oznacze że reszta be.
2)Patrz dokładnie w punkt pierwszy

-Mapka przemalowana na bil.Sty (tzw. poprawiona wersja kamila) / bez sens... kocham swoje state wil.sty
-Plansza została przeniesiona na środek mapy aby uniknąć rozmazów z poza planszy. (Wszystkie światła niestety uległy przemieszczeniu i należy grać w dzień na razie) / ciekawy pomysł, ale bez użyteczny. Narazie nie słyszałem opinii, by komuś to przeszkadzało
-Zostały naprawione 2 bugi ze zwykłego HS (na moście i przeskakując przez barierkę przy wyjściu z BUGU) / 1 nie wiem o który chodzi, a drugiego nie rozumiem. Jedynym wyjściem wyjścia z bugu jest chlup do wody?
-Dodane bronie do HSTD? molotowa w prawym górym rogu gdzie było elektro. Elektro zostało umiejscowione w nowym miejscu podobnym do tego po lewej. / zmiana broni to zły pomysł, a szczególnie miotacz lewy
-Dodany został również Armor koło oleju / 1 armor wystarczy
-Lekko przemieszczone spoty od pojawiania się / tak 50/50, lubiłem stare respy, ale może to jednak jakis +
-Lewy miotacz przemieszczony został w bardzo podobne miejsce / jak wspomnialem wcześniej
-Główny most na planszy ten po lewo od górnej zooki rostał rozbudowany o dojazd z dołu. / to najbardziej mi sie nie podoba
-Zmieniony dojazd po lewą zookę, moim znaniem lepszy. / + :)
-Kilka dodatkowych ciekawych urozmaiceń. / Takie urozmaicenia jak dodatkowe mosty są głupie i zbędne

to tyle co do htsdx czy jak to sie nazywa :)
Zobacz profil autora
Yolan
Alfons
Alfons


Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:13, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Magnus napisał:
To Wy powinniście najpierw przekonać, że HSTD jest złe, a nie my, że Wasz edit.

W tym rzecz, że my nie chcemy naprawiać, tylko ulepszyć, urozmaicić rozgrywkę (można coś poddać modernizacji i nie mówi się, że zostało to naprawione, tylko ulepszone). Z nowym dojazdem na lewo od górnej zooki walki w tamtym rejonie będą ciekawsze. Nie będziemy już ograniczeni do jechania przed siebie... ewentualnego zawrócenia i... jechania przed siebie. Niezwykle fascynujący odcinek mapy...

Magnus napisał:
W każdym razie ledwo zwiększyliśmy ilość broni, by HS W KOŃCU nadawało się do 2v2 i znowu zwiększono powierzchnię mapy zupełnie niepotrzebnie. Przestrzeni do 2v2 było w sam raz. Teraz jest za dużo, przy dodatkowo kilku niebezpiecznych odcinkach drogi (zwiększone ryzyko samobójstw - a to żaden atut do 2v2, ani 1v1 z resztą też).

Zwiększona ilość koktajli jest uzasadniona. (nad drugim armorem trzeba jeszcze pomyśleć bo wtedy bronie z amunicją typu pistol tracą na wartości).
Pojedynki będą znacznie ciekawsze i wymagające jak obie strony będą w posiadaniu molotovów. Chodzi o takie sytuacje gdzie 1 gracz na 4 miał koki. Jak by 3 graczy na 4 miało, to starcie dwóch drużyn było by o wiele bardziej widowiskowe i emocjonujące.
Co do tego przejazdu z lewej (domyślam się o jaki ci chodzi bo oczywiście nie możesz konkretnie napisać, o który przejazd chodzi) bez barierek. Usuniemy to bo faktycznie zbyt samobójcze było jechanie tamtą drogą Very Happy (o i tu podałeś powód wreszcie, powiedz gdzie jeszcze są jakieś miejsca które mogą "zepsuć" grę, pomożesz w udoskonaleniu mapy takimi spostrzeżeniami)
Magnus napisał:
A już zupełnie nie podoba mi się zmiana kolorów... (przyzwyczajenie oczu, wbrew pozorom bardzo pomocne w grze)

Czepianie się takich rzeczy to jak bronienie krzyża... BYŁO WIL A TERAZ GO NIE MA! (kto ci zooke ukradł !!) Kolory to drugorzędna sprawa, ważniejsze jest rozstawienie broni, poprawki co do działania mapy, a nie wyglądu.
Mahone napisał:
zmiana broni to zły pomysł, a szczególnie miotacz lewy

Miotacz lewy faktycznie przyznam, że trzeba by zmienić. Prawe ele: wyjaśnij co się nie podoba, do czego doprowadziło obecne ustawienie. Jaki element gry został zniszczony, cokolwiek co mnie przekona, że teraz jest gorzej. (na nowym ustawieniu prawe ele jest w identycznym środowisku jak lewe więc nie ma dyskusji co do tego które łatwiej zebrać, bla bla bla...)

Mahone napisał:
Takie urozmaicenia jak dodatkowe mosty są głupie i zbędne
Napisz mi dokładnie jaki most i dlaczego, a nie "to wszystko jest głupie jest, nie będzie niczego !"
Zobacz profil autora
Magnus
Godfather
Godfather


Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548 Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:35, 28 Sie 2010 Powrót do góry

Yolan napisał:
Czepianie się takich rzeczy to jak bronienie krzyża... BYŁO WIL A TERAZ GO NIE MA! (kto ci zooke ukradł !!) Kolory to drugorzędna sprawa, ważniejsze jest rozstawienie broni, poprawki co do działania mapy, a nie wyglądu.


Pusta gadanina. Też mogę tak ironizować "ooo dzieciom przeszkadzały kolorki i musiały zmienić" Sad Powiedz, pochwal się - po ch*j to zmienialiście ? Żeby było cool ?

Tak jak ktoś już wspomniał (chyba Mahone) przenieść Wasze rozwiązanie lewej zooki do HSTDe i TYLE.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)