Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [projekt] MibArena - czyli Mibars i mini mapka :) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 10:08, 19 Paź 2008 Powrót do góry

Mibars jest w głębi roku akademickiego, więc nie ma na razie na co czekać, ale na szczęście grywalna jest wersja alfa więc zapraszam [link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:45, 19 Paź 2008 Powrót do góry

apropo ostatniego buga Very Happy to wiemy co to jest juz ;] napisałem mibrasowi jak bedzie miał czas to przerobi skrypt :>
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 10:52, 19 Paź 2008 Powrót do góry

Cieszę się, że bardzo dobrze orientujesz się w skryptach. Zazwyczaj wywalało gdy wrogowie otrzymywali zadanie. Ja pomóc w tej kwestii nie potrafiłem, jedynie wykryłem kiedy najczęściej to się dzieje.
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:04, 19 Paź 2008 Powrót do góry

otóż gdy boty się respiły dostawały komendy

SET_CHAR_OBJECTIVE ( hrh1 , KILL_CHAR_ANY_MEANS , p1 )
AND
SET_CHAR_OBJECTIVE ( hrh1 , KILL_CHAR_ANY_MEANS , p2 )
AND
SET_CHAR_OBJECTIVE ( hrh1 , KILL_CHAR_ANY_MEANS , p3)

i tak analogicznie aż do 6 lub 4 nie pamiętam na ile osób jest zrobiona mapa

Więc podczas gry na 2 osoby gdy tworzone zostały boty Dostają hasło żeby zabić p1,p2,p3... ...pN W momencie kiedy mają zabić p3 a takiego ancymonka nie ma na mapie bo playerów jest tylko dwóch to gra nie wie co zrobić i dlatego jest nie wysyłaj

Rozwiązanie podzielić skrypty na osobne dla każdej ilości playerów (1,2,3,4,5,6) tak jak jest to zrobione na BotTT lub RazorRace :> (mam tam gangi które biją playerów i też musiałem podzielić)
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:44, 20 Sty 2009 Powrót do góry

// mapa nie została skończona więc oznaczam ją jako projekt
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)