Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [projekt] MibArena - czyli Mibars i mini mapka :) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Sob 21:07, 13 Wrz 2008 Powrót do góry

Witam!

Po dosć długiej przerwie w tworzeniu (i graniu) w GTA2 postanowiłem powrócić.

Na razie nadal mam modem analogowy (czekam na Poręcz FreeDom), teraz połączyło mnie z zawrotną prędkością 31,2kbps, przy czym połączenie zrywało mi już 3 razy Smile

Tak jak pisałem - chiałem uzdatnić MibCity, coby wytępić tego cholernego buga polegającego na tym, że GTA2 od czasu do czasu wywala na pulpit. Więc ruszyłem ze stoperem sprawdzić po jakim czaie wywali - po ponad godzinie bezproblemowego włóczenia się po MibCity bez ani jednego wywalenia wkurzyłem się - jak mam zwalczyć coś, co nie chce akurat wystąpić Smile

Pobrałem mapkę EZ Arena i zafascynowany potencjalną grywalnością takiej mini areny (oczywiście nie miałem jak zagrać i jej wypróbować w necie) postanowiłem stworzyć własną Smile

Oto MibArena w wersji alfa!

2 małe screeny (modem!)
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Po środku jest lampka, ale dodawana przez skrypt i zmieniająca barwę w zależności od... No do tego sami musicie dojść Smile Dodam tylko, że będzie miała wiecej "kolorów"

Mapka na góra czterech graczy (tryb dla 1 gracza obecnie też jest - tak dla prób), na razie bazooki plus miotacze do odpędzania zbyt natarczywych spawnkillerów Smile

Oczywiście nie byłbym sobą, gdybym nie próbował czegoś namieszać Smile

Tak więc moją mapkę należy probować w trybie "dusk" (mówiąc krótko - noc) i z włączonym dźwiękiem. Jeśli będziemy grali w dzień i bez dźwięku, to gra straci sens. Dlaczego? A to tajemnica "do obczajenia" Smile

Na razie widowni nie ma - miałem problemy z podążaniem za graczem, gdy gracz umierał (gra się zawieszała).

Prosiłbym kogoś o przetestowanie mapki.

[link widoczny dla zalogowanych] edit by Kamil
Zobacz profil autora
JackSparrow
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 21:10, 13 Wrz 2008 Powrót do góry

Sorki za maly offtop, czy to znaczy, ze wracasz do swiata GTA2 ?
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Sob 21:16, 13 Wrz 2008 Powrót do góry

Raczej nie, bo w przyszłym semestrze, czyli już od października czeka mnie ostre zakuwanie i nadrabianie zaległości - tak tak - to, że za niezaliczenie czegoś się nie wylatuje nie oznacza, że tego nie trzeba zaliczać - i się ZBIERA! Very Happy Uczcie się na cudzych błędach Smile

Na razie tyle offtopicu Smile

Zapomniałem dopisać - mapka jest w wersji alfa, czyli prawie wszystko można jeszcze zmienić.

Za mała? Ok, powiększam o 1-2 pola w każdą stronę bez problemu.
Złe bronie? Ok, jakie być powinny?
Złe ...? Ok zmienie ... na coś innego. :>
Złe pozycje startowe? Ok, zamienie np drugiego z trzecim.
Złe rozmieszczenie broni? OK, gdzie być powinny Smile

Itd itd.
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Pią 13:21, 19 Wrz 2008 Powrót do góry

Ekhm... Nikt, supełnie NIKT nie próbował tej mapki?

Nie spodziewałem się aż tak niskiej frekwencji wśród graczy i testujących Smile
Zobacz profil autora
Hubertus
Turniej race 2010
Turniej race 2010


Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1996 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Klan:Russian Mafia

PostWysłany: Pią 14:02, 19 Wrz 2008 Powrót do góry

Ja testowałem kilka sekund temu.

Niesamowite. Szczególnie te zooki(jeżeli chcesz dokładniej wiedziec to odpal gre i stan na srodku mapy i poczekaj na dzwonek. Jedyne co mi się niepodoba to to że bronie tak szybko się respawnuja i że jest za dużo zooki (20). Narazie tyle. A i te odgłosy troche dziwne, dopieru po kilku mintuach obcziłem że to są głosy ludzi

EDIT: A teraz stwierdziłem że to nie są głosy ludzi


Ostatnio zmieniony przez Hubertus dnia Pią 14:14, 19 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
gluee
Złodziej
Złodziej


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 74 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 14:04, 19 Wrz 2008 Powrót do góry

Ja testowałem ale mam małą wiedze o mapkach więc powiem że cool.
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 15:00, 19 Wrz 2008 Powrót do góry

Grając w trybie nocnym widać kiedy można spowodować wybuch, a kiedy strzały rakiet stając na środku areny.
- stając na zielonym powoduje wybuchy i migające zielone światło na cały obszar
- stając na czerwonym powoduje strzały rakiet i migające czerwone światło
Przy tych dwóch sytuacjach dźwięk alarmu jest inny.
Nie podoba mi się flame na tej mapie, powinno być jeszcze mniej bo jest dużo zamieszania. Błąd z mmpkami przedstawiłem i wyjaśniłem jak zrobić poprawnie by GH wyciągał wszystkie mmpki tej mapy, a nie jeden (możliwość zmiany liczby graczy bez rehostu). No to tyle uwag. Jestem pod wrażeniem wykonaniu tych zjawisk. Ja to leżę i kwiczę jeżeli chodzi o skrypty w porównaniu z Mibarsem Smile


Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Sob 14:12, 20 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Pią 18:46, 19 Wrz 2008 Powrót do góry

Kempas napisał:
Eee mapkę oceniam nisko ponieważ nie podoba mi się pomysł z flame


To rozwiązanie testowe - miało umożliwić spokojne dojście do bazooki, ale widze, że nie spełnia zadania. Mam już kilka rozwiązań w głowie.

Kempas napisał:
jest bug na respie


Ocho, to coś, o czym nie wiem - co się dzieje? Jeśli chodzi o kierunek w który zwrócony jest restartujacy gracz, to niestety, ale na to nie mam wpływu Sad

Kempas napisał:
mapa jest zbyt prosta żeby zabić przeciwnika.

Sugestie mile widziane!

Kempas napisał:
4/10 za bardzo ciekawy skrypt.

Dziękuje, ciesze, że się podoba, trochę go jeszcze podszlifuje i urozmaice.
Zobacz profil autora
Kempas
Vvip
Vvip


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:04, 19 Wrz 2008 Powrót do góry

Ah ten bug to nie do końca bug no ale już powiem. Zauważyłem że prawy dolny resp ma flame za graczem co sprawia dosyć duży kłopot ponieważ później dochodzimy do zooki. Inne zaś respy mają z tego co pamiętam flame w strony "twarzy" gracza. Tylko to =] Zapomniałem że to alfa więc wybacz, że oceniłem wycofuję i ocenie gdy będzie już pełna wersja.
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Sob 11:49, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

Była alfa, jest beta (DRUGA! Pierwsza miała bład):

[link widoczny dla zalogowanych] żeby było wygodniej Wink /Kamil

Widowni jak nie było, tak nie ma, bo nie wiem jak ich zrbić, aby nie były to statycvzne ludzki... Może po prostu chodnik tam dam? Razz

Teraz jest 5 bonusów:

1 - zielony - wybuchy
2 - czerwony - rakiety
3 - niebieski - wrogowie + pancerz i zdrowie
4 - żółty - pomocnicy
5 - różowy - bonusy (DD, Fastrel + uzi)

Przeniosłem miejsca respawnów - teraz są tam, gdzie zooka.

Flamera nie ma - zamiast niego można wygenerować jako bonus ciche uzi, bądź zdobyć zwykłe UZI, gdy pozabijamy wrogów, czy ochroniarzy.

Pojawił się licznik - pokazuje który bonus aktywujemy - to dla tych, którzy UPARCIE grają w trybie "dzień". Oceńcie sami, czy go usunąć, czy nie.


w wersji finalnej planuje dodać:
-Jeszcze jeden, albo właściwie 2 bonusy - pojawiający się raz na pewien czas na bardzo krótko bonus w postaci albo bardzo dobrej broni, albo kupy przeciwników Smile

-Widownie, która łazi i biega - w planach miała też od czasu do czasu rzucać mołotowami (ot tak dla jaj), ale z tego chyba zrezygnuje Smile

Macie jeszcze jakieś sugestie?


Ostatnio zmieniony przez Mibars dnia Sob 12:09, 20 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 14:14, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

Nie miałem okazji grać, ale smaczek jest i bezapelacyjnie będzie to bomba tego roku!
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3026 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:34, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

nom mapa oskryptowana genialnie Very Happy jak ja bym chciał zobaczyć do niej .mis`kę Very Happy
Gratz ;]
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2809 Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 16:39, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

Nowina: Graliśmy z Razorem, wcześniej sam i przy przyjściu wrogów gra się wiesza (nie zawsze) innym nawet nie udaje się wyłączyć przy kombinacji klawiszy i muszą resetować kompa.
Licznik jest dorby jak ktoś zapomnie ustawić noc więc nie ma powodów usuwania (chyba, że powoduje jakiś bug)


Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Sob 18:04, 20 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Hubertus
Turniej race 2010
Turniej race 2010


Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1996 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Klan:Russian Mafia

PostWysłany: Sob 17:30, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

Mibars, fratulacje, czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Mapa jest wspaniała! Nawet do gry w 1 osobę(ja grałem bardzo długo, probojac rozwalić przeciwników którzy mi wyskoczyli ich bronią i była to świetna zabawa. Sądzę że mapoa ta sprawdzi się zarówno jako mapa Multiplayerowa jak i Singleplayerowa


EDIT: Potwierdzam bug który zgłaszał Kamil. Jak z nim grałem mieliśmy ten sam przypadek


Ostatnio zmieniony przez Hubertus dnia Sob 18:04, 20 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Sob 22:20, 20 Wrz 2008 Powrót do góry

Co doi wieszania się gdy pojawią się wrogowie - czy moglibyście sprawdzić, czy gra się zawiesi, jeśli NIE zabijecie ani jednego wroga, nim nie zaczną oni strzelać? Oraz gdy zxaczniecie zabijać wrogów tak szybko, jak to tylko możliwe, jeszcze przed rozpoczęciem ataku z ich strony

WAŻNE - z bazooki ginie się dopiero przy lądowaniou na ziemie - czyli prosiłbym o wycięcie wrogówe np z UZI wygenerowanego wcześniej "piątką"


Podejżewam, że kłopot sprawia fakt, że dopiero po około sekundzie od wygenerowania wrogowie dostają zadanie zabijać playerów - prawdopodobnie, gdy wróg zginie nim dostanie nowe polecenie pojawia się problem - gra chce wydać polecenie trupowi...

Spróbuje to obejść testem, czy wróg jeszcze żyje... Albo usunę fragment mający za zadanie wyciągnięcie wroga z wnęki, aby był lepiej widoczny.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)